گیمویدئو

تریلر جدید فاینال فانتزی ۱۶ منتشر شد

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار اسکوئر انیکس از تریلر جدید فاینال فانتزی ۱۶ در جدیدترین رویداد State of Play‌ رونمایی کرد و همچنین تاریخ حدودی عرضه‌ی بازی را هم به اطلاع طرفداران رساند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ طبق اطلاعات رسمی اعلام شده، بازی فاینال فانتزی ۱۶ قرار است در تابستان ۲۰۲۳ برای کنسول پلی‌استیشن ۵ عرضه شد. در توضیحات مفصلی که در سایت پلی‌استیشن اعلام شده، تهیه‌کننده‌ی بازی یعنی نائوکی یوشیدا توضیحاتی را خطاب به طرفداران بیان کرده است. او در صحبت‌هایش گفت:

سلام به همه. می‌دانم که چقدر منتظر این لحظه بودید، بنابراین خوشحالم که جدیدترین تریلرمان را با نام “Dominance” به شما معرفی کنم.

در مصاحبه‌ها و به‌روزرسانی‌های قبلی، ما خیلی عمیق به جزئیات سیستم‌های بازی نپرداختیم اما امیدواریم با این پیش‌نمایش جدید همه‌ی شما بتوانید تصویر بهتری از آنچه که گیم‌پلی واقعی بازی ارائه می‌کند، به دست آورید. رازفیلد در مصاحبه‌ها و به‌روزرسانی‌های قبلی، ما خیلی عمیق به جزئیات سیستم بازی نپرداخته‌ایم، اما امیدواریم با این پیش‌نمایش، همه شما بتوانید تصویر بهتری از آنچه که گیم‌پلی ارائه می‌کند، به دست آورید. کلایو رازفیلد، قهرمان داستان، دارای زرادخانه‌ی کاملی از حملات منحصر‌به‌فردی است که برای تعداد زیادی Eikons (احضارهای بازی) در نظر گرفته شده است. ناگفته نماند درگیری‌هایی حماسی بین خود Eikons به وجود می‌آید که در تریلر هم می‌توانید ببینید.

این تیم، تحت هدایت هیروشی تاکای، وارد مرحله نهایی توسعه شده است و در حالی که مسیر توسعه را به پایان آن و زمان عرضه می‌برند، تمرکز خود را روی صیقل‌دادن بازی منتقل کرده‌اند. من، مایلم شخصاً از آن‌ها برای تمام زحماتی که برای این پروژه کشیده‌اند تشکر کنم.

با قدرت پلی‌استیشن ۵، ما به‌ دنبال این هستیم که شما را به یک ماجراجویی یک‌پارچه و داستان محور ببریم که همچون یک ترن هوایی هیجان‌انگیز است. پس با ما همراه باشید چراکه صبر برای بازی تقریباً رو به اتمام است.

هیروشی تاکای، کارگردان بازی فاینال فانتزی ۱۶، هم در صحبت‌های خود بیان کرد:

اول از همه بگذارید عذرخواهی کنم که همه‌ی شما را برای اطلاعات جدید از فاینال فانتزی ۱۶ اینقدر منتظر گذاشتم اما خبر خوب اینجاست که بالاخره تریلر بازی در مقابل شما قرار دارد.

در آخرین تریلر خود، چندین Eikon جدید را معرفی کرده‌ایم، و همچنین نگاهی دقیق‌تر به سیستم نبرد پر از اکشن خود و آزادی‌ای که به بازیکنان می‌دهد ارائه کرده‌ایم. در مورد پیشرفت روند توسعه‌ی بازی باید بگویم خوشحالم که اعلام کنم بازی از ابتدا تا انتها کاملاً قابل بازی است. با این حال، همچنان کوهی از چالش‌ها وجود دارد که باید برای رفع آن‌ها تلاش کنیم.

تا آن زمان لطفاً با ما همراه باشید. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا شما را قبل از به‌روز‌رسانی بعدی خیلی منتظر نگذاریم!

همچنین فهرست عوامل اصلی سازنده‌ی بازی هم مشخص شد که به شرح زیر است:
  • تهیه‌کننده: نائوکی یوشیدا (سابقه کار روی بازی‌های Final Fantasy XIV Online، Dragon Quest X، Dragon Quest: Monster Battle Road)
  • کارگردان اصلی: هیروشی تاکای (سابقه کار روی بازی‌های Final Fantasy XIV Online، Dragon Quest X، Dragon Quest: Monster Battle Road)
  • کارگردان و نویسنده‌ی اصلی: کازوتویو مائِهیرو (سابقه کار روی بازی‌های Final Fantasy XIV Online, Final Fantasy XI Online, Final Fantasy VII: Dirge of Cerberus)
  • مدیر بومی‌سازی: مایکل – کریستوفر کوجی فاکس (سابقه کار روی بازی‌های Final Fantasy XIV Online, Final Fantasy XI Online, Final Fantasy VII: Dirge of Cerberus)
  • کارگردان هنری: هیروشی میناگاوا (سابقه‌ی کار روی بازی‌های Final Fantasy XIV Online, Final Fantasy XII, Final Fantasy Tacticvs)
  • کارگردان مبارزات: ریوتو سوزوکی (سابقه‌ی کار روی بازی‌های Devil May Cry 5, Dragon’s Dogma, Marvel vs. Capcom 2)
  • طراح شخصیت: کازویو تاکاهاشی (سابقه‌ی کار روی بازی‌های Final Fantasy XIV Online, Final Fantasy XII, Final Fantasy X)
  • آهنگساز: ماسایوشی سوکن (سابقه‌ی کار روی Final Fantasy XIV Online, Nanashi no Game series, Mario Hoops 3-on-3)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا