گیم

تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی کنسولی بازی Crusader Kings 3 مشخص شد

دو شرکت پارادوکس (Paradox) و لب ۴۲ (Lab42) سازندگان بازی پادشاهان صلیبی ۳ (Crusader Kings 3) اعلام کردند که نسخه کنسولی این بازی به زودی عرضه خواهد شد. طبق چیزی که اعلام شده این بازی در تاریخ ۹ فروردین (۲۹ مارس) برای کنسول عرضه خواهد شد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ شرکت پارادوکس با همکاری شرکت لب۴۲ یکی از پویاترین بازی‌های تاریخ را وارد محیط جدیدی کرده است. حال این بازی استراتژی محبوب از شاخصه‌های کنسول‌های بازی استفاده خواهد کرد. در اصل خاص بودن پادشاهان صلیبی به این است که آزادی عمل بسیار زیادی به شما می‌دهد. به این حالت که شما آینده کشور را به طور کامل خودتان تعیین می‌کنید. از ازدواج برای گرفتن یک منطقه تا اعلان جنگ همگی بر اساس انتخاب شما هستند.

نسخه کنسولی بازی پادشاهان صلیبی ۳ برای این دستگاه‌ها بهینه شده است. به این معنا که شما به راحتی می‌توانید از کنترلر و صفحه بزرگ تلویزیون خود استفاده کنید و کنترل کردن بازی اصلاً آزار دهنده نخواهد بود. سیستم مدیریت نقشه جدید به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به راحتی در آن گشته و بتوانند از کنترلر خود برای مدیریت دنیای بازی استفاده کنند.

بازی پادشاهان صلیبی ۳ از قابلیت‌های کلیدی کنسول‌های نسل ۹ مثل حافظه سریع استفاده می‌کند. به همین علت یک گیم‌پلی به شدت روان را به طرفداران ارائه خواهد داد. حتی این بازی از Adaptive Triggers و Haptic feedback دسته پلی‌استیشن ۵ نیز استفاده می‌کند. به همین علت کاربران کنسول نسل نهمی سونی بسیار دقیقتر وقایع بازی را درک خواهد کرد.

وارد کردن یک بازی استراتژی به دنیای کنسول‌های بازی اصلاً راحت نیست. به دلیل اینکه این بازی‌ها برای کنترلرها اصلاً بهینه نیستند. از طرفی تجربه این بازی‌ها با موس و کیبورد به شدت لذت بخش است. حال اگر شرکت‌های سازنده بتوانند این تجربه موس و کیبورد را وارد دنیای کنترلرها و کنسول‌های بازی کنند بسیار جالب خواهد شد.

بازی پادشاهان صلیبی ۳ یکی از بهترین بازی‌های استراتژی تاریخ است. محیط پویا که دائم در حال تغییر است به همراه طراحی بسیار زیبا و آزادی عمل زیاد همگی مواردی هستند که این بازی را از موارد دیگر متمایز می‌کنند. در اصل بازی پادشاهان صلیبی ۳ می‌تواند شما را ساعت‌ها و حتی روزها درگیر کند، چیزی که در بازی‌های استراتژی دیگر وجود ندارد.

نکته جالب در این بازی این است که شاه‌ها و تمام موارد بازی واقعی هستند. وقایع تا حد زیادی در تاریخ اتفاق افتاده و شما از یک برهه زمانی باید کنترل کشور را بدست بگیرید. شما می‌توانید یک کشور را نابود کرده و یا آن را گسترش دهید تا دنیا را بگیرد. اینکه چگونه عمل خواهید کرد به طور کامل به شما بستگی دارد و بازی تا جایی که بشود برای شما چالش بوجود خواهد آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا