گیمویدئو

بسته‌ی الحاقی Witch Queen بازی Destiny 2 معرفی شد

شرکت «بانجی» (Bungie) بالاخره از بزرگ‌ترین بسته الحاقی بازی دستینی ۲ (Destiny 2) به نام The Witch Queen رونمایی کرد که روز ۳ اسفند منتشر خواهد شد. بانجی همچنین از یک محتوای جدید شامل یک سیاهچال، موشک‌اندازِ ویژه Gjallarhorn و سلاح و زره‌های جدید است که به مناسبت سی‌سالگی این شرکت و در روز ۱۶ آذر منتشر می‌شود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ بسته الحاقی Witch Queen بازی دستینی ۲ تماما روی شخصیت «ساواثون» (Savathun) که به‌عنوان ملکه‌ی جادوگر شناخته می‌شود، تمرکز کرده و به دروغ‌هایی که او در سراسر کهکشان پخش کرده پردازد. بالاخره نگهبانان کهکشان حقیقت را درباره‌ی اهداف شوم ملکه درمی‌یابند و با چالشی روبه‌رو می‌شوند که قبلا حتی در تاریک‌ترین کابوس‌ها هم ندیده بودند؛ دشمنانی تا دندان‌ مسلح که از قابلیت‌های یکسان استفاده می‌کنند.

بزرگ‌ترین ویژگی که با بسته الحاقی جدید به بازی Destiny 2 اضافه می‌شود، قابلیت ساخت سلاح است. برای اولین بار در تاریخ مجموعه‌ی دستینی، بازیکنان قادر به ترکیب سلاح و استفاده از مادها و ابزارهای مختلفی برای ایجاد یک تفنگ قدرتمند خواهند شد. همچنین یک نوع سلاح جدید به نام Glaive هم اضافه می‌شود که مناسب نبردهای تن‌به‌تن و نزدیک است و همچنین اجازه‌ی دفاع را هم می‌دهد. حضور Witch Queen به معنی افزودن کاخ سلطنتی او به بازی است و این مکان تازه‌ای خواهد شد برای محافظان کهکشان که پرده از رازهای کهن بردارند.

بسته الحاقی Witch Queen چالش‌ها و حالت‌های تازه‌ای را از جمله مسابقات شش نفره را اضافه می‌کند. افرادی که این محتوای جدید را پیش‌خرید کنند، قادر به دریافت آیتم‌های جایزه از جمله یک پرچم افسانه‌ای خواهند بود و محتوای تزئینی بیشتری به‌صورت رایگان در دسترس آن‌ها قرار می‌گیرد. در حال حاضر می‌توانید محتوای جدید بازی دستینی ۲ را روی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و کامپیوتر پیش‌خرید کنید و منتظر انتشار آن در روز ۳ اسفند باشید.

شرکت بانجی از نسخه‌های جدید بازی Destiny 2 هم رونمایی کرده که تمامی بسته‌های الحاقی پیشین را دربردارند. برای نمونه نسخه‌ی Destiny 2: The Witch Queen Deluxe Edition، شامل تمامی محتوای چهارفصل پیشین به‌اضافه‌ی دسترسی به سیاه‌چال‌ها و آیتم‌های تزئینی خواهد بود. می‌توانید این نسخه را به همراه باندل سی‌سالگی شرکت بانجی خریداری کنید و در آن صورت، علاوه بر تمامی بسته‌های الحاقی پیشین، یک موشک‌انداز ویژه به همراه تفنگ‌های جدید و زره‌های نو دریافت خواهید کرد که شروع بازی را برای شما بسیار لذت‌بخش‌ می‌کند.

برای افرادی که به دنبال تجربه‌‌ای ویژه از دنیای دستینی هستند، نسخه‌ی کالکتور توسط بانجی معرفی‌شده که شامل یک کد دیجیتالی برای نسخه‌ی دلوکس بازی و همچنین باندل سی‌سالگی بانجی به همراه آیتم‌های فیزیکی از جمله یک مجسمه‌ی بسیار زیبا از Hive Ghost و کتابچه‌های داستانی و همچنین رازهای دیگری از کاخ سلطنتی «ساواثون» است.

اگر محتوای معرفی‌ شده شما را تهییج کرده و می‌خواهید هر چه سریع‌تر آن‌ها را دریافت کنید، باید بگوییم که رویداد Season of the Lost با محتوای جالب شروع‌ شده و می‌توانید در فعالیت‌های مختلف آن از جمله ماموریت اکتساب یک سلاح افسانه‌ای شرکت کنید. همچنین قابلیت کراس پلی هم برای تمام پلتفرم‌‌ها از روز گذشته فعال‌شده و می‌توانید همراه دوستانتان و روی هر پلتفرمی از جمله کامپیوتر بازی کنید.

می‌توانید در ادامه تریلر رونمایی بسته‌ی الحاقی Witch Queen و تریلر گیم‌پلی آن را به همراه تعدادی اسکرین‌شات جدید ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا