گیم

بازی Lost Ark رکورد بازیکنان همزمان تاریخ استیم را شکست

یک بازی رکورد شکن جدید به پلتفرم استیم اضافه شده و توانسته در کمتر از 24 ساعت به دومین بازی دارنده بیشترین بازیکن همزمان در تاریخ این پلتفرم تبدیل شود. بازی Lost Ark یک بازی محبوب در آسیای شرقی بوده که به تازگی در همکاری Amazon Games و Smilegate RPG به انگلیسی ترجمه و روی استیم قرار داده شده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ این عنوان حال توانسته بازی‌های محبوبی همچون Counter-Strike: Global Offensive و Dota 2 را که معمولاً در جدول بیشترین بازیکن همزمان پلتفرم استیم قرار دارند را از پیش رو بردارد. Lost Ark به قدری محبوب شده که سرور آن با مشکلاتی روبرو شده و تعداد زیادی برای بازی‌ کردن آن باید در یک صف مجازی منتظر بمانند.

استیم می‌گوید که در بالاترین نقطه، 1,311,842 نفر به صورت همزمان این بازی را تجربه کرده‌اند. برای مقایسه خوب است بدانیم که CS:GO و DOTA 2 به ترتیب رکورد 1,308,963 و 1,295,114 بازیکن همزمان را به خود اختصاص داده‌اند. البته مشخص نیست که آیا این تعداد در حال بازی Lost Ark بوده‌اند یا برخی از آن‌ها در صف قرار داشتند.

با این حال Lost Ark در حال حاضر در رده دوم پرطرفدارترین بازی پلتفرم استیم قرار گرفته است. رکورد بیشترین بازیکن همزمان در تاریخ استیم با 3,257,248 به بازی محبوب PUBG تعلق دارد. Lost Ark را باید دومین عنوان موفق Amazon Games در ماه‌های اخیر دانست. پیش از این بازی New World نیز توانسته  بود به رکورد 913,634 نفر بازیکن همزمان دست پیدا کند.

بازی Lost Ark رکورد بازیکنان همزمان تاریخ استیم را شکست

بازی Lost Ark برای اولین بار در سال 2019 در کشور کره جنوبی معرفی شد و خیلی زود به میلیون‌ها کاربر فعال در کشورهای کره جنوبی، ژاپن و روسیه دست یافت. این بازی رایگان توانسته در پلتفرم توییچ هم به پرطرفدارترین دسته بندی تبدیل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا