گیم

بازی Kena در اولین سالگرد عرضه با محتوای جدید بروزرسانی می‌شود

بازی کنا: پل ارواح (Kena: Bridge of Spirits) یکی از بهترین عناوین سال گذشته بود. این بازی توانست با محیط زیبا و داستان خوب تجربه بسیار جالبی را در اختیار کاربران قرار دهد. حال یک سال از عرضه رسمی کنا گذشته است. شرکت سازنده نیز تصمیم گرفته تا با یک به روزرسانی سالگرد این بازی را جشن بگیرد. به روزرسانی کنا دارای موارد بسیاری است که به آن‌ها خواهیم پرداخت.

موارد اضافه شده به بازی کنا: پل اوراح

به روزرسانی سالگرد در تاریخ ۵ مهر (۲۷ سپتامبر) در دسترس خواهد بود. در طول زمان ساخت این بازی، سازندگان تلاش کردند تا به نظر کاربران توجه کنند. به همین دلیل است که سیستم بازی جدید + (New Game Plus) معرفی شد. با این قابلیت جدید بازیکنان می‌توانند داستان کنا را دوباره از اول شروع کنند اما هیچ کدام از توانایی‌ها و آیتم‌های بدست آورده را از دست ندهند. در قسمت بازی جدید + مبارزات دوباره طراحی شده و با تجربه شما در دفعه اول تفاوت خواهد داشت. حتی در این بخش دشمنان جدیدی هم به بازی اضافه خواهند شد.

یکی دیگر از موارد اضافه شده به بازی چارم استون (Charmstone) است. این آیتم‌های جدید هرکدام ویژگی خاصی را به کنا می‌دهند. این ویژگی‌های جدید در کنار توانایی‌ها و موارد دیگر است. برخی از چارم استون‌ها یک نکته مثبت و یک نکته منفی دارند. به همین دلیل بازیکنان باید نسبت به انتخاب هر کدام دقت کنند. چارم استون‌های نایاب برای افرادی است که به دنبال چالش هستند. اکثر این آیتم‌ها در دنیای بازی پراکنده شده و باید بازیکنان به دنبال آن‌ها بگردند.

دوره‌های راهنمایی ارواح (Spirit Guide Trials)

شما از قسمت Mask Shrine به دوره‌های راهنمایی ارواح دسترسی خواهید داشت. این قسمت از بازی توانایی بازیکنان را به چالش خواهد کشید. در اصل در این بخش تعدادی مأموریت مختلف وجود دارد که بازیکنان باید آن را انجام داده تا در بازی قدرتمندتر بشوند. از طرفی در این بخش بازیکنان می‌توانند از موارد مختلفی که دارند استفاده کرده و آن‌ها را آزمایش کنند. قسمت دوره‌های راهنمایی ارواح دارای ۳ بخش است.

  • دوره‌های موانع (Obstacle Courses): این قسمت بیشتر روی قابلیت اصلی کنا یعنی استفاده از کمان و حمله به دشمنان تمرکز دارد.
  • موج‌های دفاعی (Wave Defenses): در این قسمت بازیکنان در برابر دوره‌های مختلفی از دشمنان قرار خواهند گرفت. شما به دفعات محدودی می‌توانید جان خود را زیاد کنید و به همین دلیل این بخش بسیار چالش برانگیز است.
  • انعکاس غولآخر (Boss Reflects): در این قسمت شما می‌توانید با غولآخرهای مختلف بازی روبرو شده و با اسراتژی‌های مختلف با آن‌ها مبارزه کنید. به همین دلیل اگر دلتان برای یکی از این موجودات تنگ شد دوباره می‌توانید او را ملاقات کنید!

هر دوره را بازیکنان می‌توانند بارها تجربه کنند. هر کدام هم روی یک توانایی خاص کنا تمرکز دارد. با این چالش‌ها شما در بازی ماهرتر خواهید شد. با اتمام هر چالش بازیکنان فرصتی دارند تا یک آیتم یا یک پوشش خاص را برای کنا باز کنند. همینطور اینکه با اتمام تعدادی از چالش‌های بسیار دشوار شما می‌توانید به یک چارم استون مهم خاص دست پیدا کنید.

تلاش سازندگان بر این بوده که بازیکنان بتوانند کنا: پل ارواح را چندین بار تجربه کنند. به همین دلیل موارد زیادی را به آن اضافه کرده تا بازی خسته کننده نشود. همینطور اینکه اعلام شد بازی کنا: پل ارواح روی فروشگاه استیم (Steam) هم عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا