گیم

بازسازی کماندوز ۳ برای کنسول‌ها و کامپیوتر عرضه خواهد شد

ریمستر بازی کماندو‌ها ۳ هفته آینده عرضه خواهد شد. این بازی برای کنسول‌های نسل ۸، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دسترسی خواهد بود. کاربران کنسول‌های نسل نهمی با استفاده از قابلیت اجرای عناوین قدیمی روی سیستم جدید (Backwards Compatibility) می‌توانند کماندوها ۳ را تجربه کنند. همینطور اینکه این بازی روی سرویس گیم‌پس (Game Pass) هم قرار خواهد گرفت.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ در بازی کماندوها ۳ شما در دوران جنگ جهانی دوم قرار دارید. مسئولیت شما هم این است که ارتش اروپا را مدیریت کرده و در برابر آلمان نازی پیروز شوید. مبارزات موجود در این بازی واقعی بوده و به نوعی تاریخ را به شما بیان می‌کند. به همین دلیل در عین دشواری بازی کماندوها ۳ جنبه آموزشی هم داشته و تجربه لذت بخشی را به شما ارائه خواهد داد.

ریمستر کماندوها ۳ به طور کلی از لحاظ گیم‌پلی و گرافیک بهبود زیادی داشته است. درست است که این بازی همچنان نسخه رسمی نسل ۹ را ندارد ولی با اینحال پیشرفت زیادی نسبت به گذشته داشته است. انیمیشن‌ها و مدل‌های سه‌بعدی بازی به طور کامل از نو طراحی شده تا بازیکنان حس نکنند با یک عنوان قدیمی روبرو هستند.

از طرفی رابط کاربری بازی نیز نسبت به قبل بهبود زیادی داشته است. کماندوها ۳ دارای یک بخش آموزشی بوده تا شما با اساس کار بازی آشنا شوید. یکی از قسمت‌های جالب بازی بخش آنلاین آن است. حال شما می‌توانید به همراه دوستان یا افراد دیگر به مبارزه با یکدیگر بپردازید. این باعث می‌شود تا کماندوها ۳ از همیشه جذاب‌تر بشود.

در این چند سال اخیر ما کمتر شاهد عناوین خوب استراتژی بودیم. به نوعی تمرکز سازندگان دیگر روی این سبک نبوده و در عوض بیشتر به سبک جهان باز اهمیت می‌دهند. در دهه ۲۰۰۰ میلادی وضعیت اینگونه نبود. در این دهه عناوین استراتژی طرفداران بسیار زیادی داشته و به همین دلیل بازی‌های خیلی خوبی در این دوران ساخته شدند. نکته مثبت این ماجرا این است که ما شاهد بازسازی این عناوین قدیمی بوده و می‌توانیم دوباره آن‌ها را تجربه کنیم.

ریمستر بازی کماندو‌ها ۳ در تاریخ ۷ شهریور عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا