کامپیوترگیم

رونمایی HP از اولین مانیتورهای گیمینگ HyperX

شرکت HP با خرید برند HyperX به دنبال حضور جدی‌تر در بازار تجهیزات گیمینگ بوده و در همین رابطه برند HyperX برای اولین بار از مانیتورهای گیمینگ Armada 25 و Armada 27 با نرخ نوسازی 240 هرتز رونمایی کرده که از فناوری G-Sync انویدیا پشتیبانی می‌کند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ برند گیمینگ HyperX که به یکی از شرکت‌های زیرمجموعه‌ HP تبدیل شده برای اولین‌بار مانیتورهای سری Armada را معرفی کرد. برند هایپرایکس همواره بر تولید لوازم‌جانبی گیمینگ متمرکز بوده و اکنون با معرفی مانیتورهای گیمینگ Armada 25 و Armada 27 وارد بازار تولید نمایشگرهای مخصوص بازی شده است.

Armada 25 هایپرایکس به نمایشگری ۲۴.۵ اینچی با رزولوشن Full HD و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز مجهز شده است. چنین مشخصاتی مانیتور مذکور را به محصولی ایده‌آل برای بازی‌های e-sports تبدیل می‌کند که در آن‌ها نرخ فریم و سرعت پاسخ‌گویی زیاد بسیار حیاتی است.

همچنین مانیتور گیمینگ Armada 25 هایپرایکس از فناوری G-Sync انویدیا پشتیبانی می‌کند که در کنار پنل IPS با سرعت پاسخ‌گویی ۱ میلی‌ثانیه‌ای به گزینه‌ای مناسب برای اجرای بازی ‌ها تبدیل شده است. نمایشگر این مانیتور می‌تواند ۴۰۰ نیت روشنایی تولید و ۹۹ درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش دهد.

مانیتور گیمینگ Armada 27 هایپرایکس به نمایشگر ۲۷ اینچی با رزولوشن Quad HD یا ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز مجهز شده که می‌تواند با متعادل‌کردن بیشتر رزولوشن و نرمی تصویر، گزینه‌ بهتر برای گیمرها باشد. Armada 27 از فناوری G-Sync انویدیا پشتیبانی کرده و سرعت پاسخدهی آن به ۱ میلی‌ثانیه می‌رسد.

مانیتور مذکور در بازتولید رنگ‌ها عملکرد بهتری در مقایسه‌ با مدل دیگر دارد و با پوشش ۹۵ درصدی DCI-P3 و ۴۰۰ نیت روشنایی و گواهینامه‌ DisplayHDR 400 توانایی فراهم‌آوردن تجربه‌ کار با محصولی HDR را برای کاربر دارد. شاید افزون‌ بر ویژگی‌های صفحه‌ مانیتورهای مذکور، پایه و قابلیت‌های نصب آن‌ها نیز جزو دیگر مزایای جالب آن‌ها باشد.

دو مانیتور معرفی‌شده از پایه‌های استاندارد VESA بهره می‌برند اما HyperX امکان استفاده از پایه‌ Single Gaming Mount را برای گیمرها فراهم کرده است که امکان جابه‌جایی و چرخش مانیتور را در جهت دلخواه برای کاربر به‌ارمغان می‌آورد.

مانیتورهای گیمینگ HyperX

بازوهای مذکور در مقایسه‌ با پایه‌های استاندارد، انعظاف‌پذیری بیشتری فراهم می‌کند. البته پایه جذاب Single Monitor Mount به صورت جداگانه در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. لازم به ذکر است این قطعه می‌تواند مانیتورهایی با اندازه‌ ۳۲ اینچ و وزن ۹ کیلوگرم را پشتیبانی کند.

انتظار می‌رود این دو محصول در اواخر ماه سپتامبر (مهر ماه) به بازار عرضه شوند. مانیتور گیمینگ Armada 25 و Armada 27 به‌ترتیب با قیمت ۴۴۹.۹۹ و ۴۹۹.۹۹ دلار راهی بازار می‌شوند. همچنین پایه مانیتورهای مذکور نیز ۱۰۹.۹۹ دلار قیمت دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا