موبایل

ایکس کاور پرو؛ گوشی مقاوم سامسونگ

سامسونگ از تولید گوشی جان سختی به نام ایکس کاور پرو خبر داده که قرار است به زودی برای خرید در نقاط مختلف جهان در دسترس قرار بگیرد.

به گزارش البرز فاوا نیوز، گوشی یادشده در نیمه اول سال ۲۰۲۰ به تدریج در نقاط مختلف دنیا در دسترس قرار می‌گیرد. گوشی ایکس کاور دارای برخی قابلیت‌های خاص مانند گپ صوتی مشابه با واکی تاکی ها خواهد بود. بدین منظور یک اپلیکیشن خاص تولیدی مایکروسافت به گوشی یادشده اضافه شده است.

دو دکمه خاص هم به این گوشی افزوده شده اند که برای انجام وظایف مختلفی قابل برنامه ریزی هستند. این گوشی در برابر آب، گرد و خاک، سقوط از ارتفاع و ضربه مقاومت بالایی دارد.

از جمله دیگر امکانات این گوشی می‌توان به باتری ۴۰۵۰ میلی آمپری، نمایشگر ۶.۳ اینچی با دقت ۱۰۸۰ پیکسل، پردازنده هشت هسته‌ای و دو گیگاهرتزی Exynos ۹۶۱۱، ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲۵ و ۸ مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد.

ایکس کاور پرو سامسونگ (Galaxy XCover Pro) نه تنها از استانداردهای ایمنی و مقاومتی برخوردار است؛ بلکه به عنوان یک دستگاه پوز همراه نیز کار می‌کند.

این گوشی مقاوم با داشتن استاندارد نظامی STD-810G و IP69، ضد شوک و ضد آب است؛ ضمن اینکه سقوط از ارتفاع 1.5 متری را هم تاب می‌آورد. سامسونگ گلکسی ایکس کاور پرو دو دکمه قابل تنظیم دارد که می‌توانید عملکردهای مختلفی را به آن‌ها بسپارید (مثلا روشن کردن چراغ قوه). همچنین صفحه نمایش دستگاه با دستکش هم قابل استفاده است؛ حتی اگر خیس باشد.

اما گلکسی XCover پرو برای اهالی کسب و کار نیز قابلیت ویژه‌ای دارد. این گوشی می‌تواند در نقش یک پایانه فروش سایر (mPOS) ظاهر شود و وظایفی مانند اسکن بارکد یا مدیریت پرداخت‌ها را انجام دهد. همه چیز هم با سپر امنیتی KNOX محافظت می‌شود.

فروش سامسونگ گلکسی ایکس کاور پرو از تاریخ 12 بهمن (31 ژانویه) با قیمت 500 یورو آغاز خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا