فناوری اطلاعات

روند تولید استیکرهای بومی هموار شد

«جایزه سال استیکر» عنوان رویدادی است که توسط شبکه اجتماعی آیگپ و با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری برگزار می‌شود تا روند تولید استیکرهای بومی- ایرانی سرعت گیرد.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، موضوع استیکر با توجه به ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور و استفاده از پیام رسان‌ها پراهمیت است. پس تولید استیکرهای بومی و در دسترس باید مورد توجه قرار گیرد. تولید استیکرهایی که حس و حال بومی را به مخاطب ایرانی القا کنند در رویداد «جایزه سال استیکر» مورد توجه قرار گرفته است.

بنابراین پس از انتشار فراخوان این رویداد توسط آیگپ، هنرمندان در پنج حالت خنده، گریه، دوست داشتن، عصبانیت و لایک طرح‌های خود را ارسال کردند و پس از داوری نهایی آثار توسط هیات داوران نمایش آنها آغاز می‌شود. هدف پیام رسان آیگپ،تولید استیکرهای بومی- ایرانی برای استفاده در فضای مجازی از طریق برگزاری این رویداد است.

همچنین برگزاری این رویداد توسط آیگپ را باید اقدامی برای فرهنگسازی در این حوزه بدانیم که از توانمندی هنرمندان داخل برای بومی‌سازی استیکرها استفاده می‌شود.

نمایشگاه آثار راه یافته به جایزه سال استیکر شنبه ۲۸ دی ماه سال جاری در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود و مراسم اختتامیه آن نیز ۳۰ دی ماه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا