موبایل

اولین رندرهای سامسونگ گلکسی A33

چند روز قبل یکی از افشاگران اعلام کرد که گوشی گلکسی A33 در ۴ رنگ راهی بازار می‌شود و حالا به لطف انتشار رندرهای این گوشی، با خیال راحت می‌توانیم به ویژگی‌های ظاهری آن بپردازیم. طراحی این گوشی شباهت زیادی به گلکسی A32 دارد و هر دو از بریدگی نمایشگر قطره‌ای شکل و دوربین چهارگانه بهره می‌برند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ البته برخلاف نسل قبلی که هر ۴ دوربین به طور جداگانه در پنل پشتی تعبیه شده‌اند، گلکسی A33 دارای ماژول دوربین است که طراحی این ماژول تا حدی یادآور گوشی‌های اوپو فایند X3 و X3 پرو است. گفته می‌شود این گوشی از نمایشگر ۶٫۴ اینچی با رزولوشن FHD+ بهره می‌برد. ظاهرا دوربین چهارگانه‌ی این گوشی نسبت به نسل قبلی از کیفیت بسیار بهتری بهره می‌برند که اگر اینطور باشد، احتمالا با استقبال گسترده‌ی کاربران روبرو خواهد شد.

گلکسی A33

در سمت راست بدنه می‌توانیم دکمه‌های پاور و تنظیم صدا را ببینیم و همچنین در بخش پایینی کنار پورت USB-C میکروفون و اسپیکر تعبیه شده است. در ضمن برخلاف گوشی گلکسی A32، در A33 دیگر خبری از جک هدفون نیست و با توجه به حذف این پورت از بدنه‌ی A53، به نظر می‌رسد سامسونگ جک هدفون را از بیشتر گوشی‌های میان‌رده‌ی خود حذف کرده است.

گلکسی A33

ضخامت این گوشی ۸.۱ میلی‌متر است که اگر برجستگی ماژول دوربین را هم حساب کنیم، ضخامت آن به ۹٫۷ میلی‌متر می‌رسد. گفته می‌شود در نخستین ماه سال ۲۰۲۲ سامسونگ از گلکسی A33 رونمایی خواهد کرد. باید خاطرنشان کنیم گلکسی A32 5G هم در ماه ژانویه معرفی شد و یک ماه بعد مدل ۴G این گوشی از راه رسید. البته در رابطه با گلکسی A33 نباید انتظار عرضه‌ی مدل ۴G را داشته باشیم و کاربران چاره‌ای جز خرید مدل ۵G آن نخواهند داشت. با توجه به اینکه ظاهرا فقط چند ماه دیگر این گوشی راهی بازار می‌شود، تا آن زمان بدون شک جزئیات بیشتری از آن فاش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا