فناوری اطلاعات

استارتاپ ها آینده اکوسیستم دیجیتال کشور را متحول می‌کنند

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت ها ی دانش بنیان، استارتاپ هاو فناوری های ریسک پذیر، آینده بازار فناوری و اکوسیستم دیجیتال کشور را دگرگون خواهند کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شرکت مخابرات ایران، دکتر ابراهیم محمودزاده با تشریح اهمیت برگزاری نمایشگاه های تخصصی صنعت مخابرات در هم افزایی بهتر زیست بوم و اکوسیستم دیجیتال کشور گفت: تجمیع و یکپارچه سازی زیست بوم دیجیتال در نمایشگاه تلکام قابل مشاهده است.

وی افزود: وجود صنایع دانش بنیان در این نمایشگاه این قوت قلب را به شرکت مخابرات ایران می دهد که در صورت رفع مشکلات اقتصادی در بخش زنجیره تامین، جوانان خلاق و استارتاپ های متخصص آماده فعالیت هستند.

دکتر محمودزاده در توصیف چالش های حال حاضر شرکت مخابرات ایران گفت: مشکل اساسی، رفع نیازها به صورت ارز آزاد و تورمی و هزینه کرد در داخل به صورت ریالی است که اگر تلاش جهادی مخابرات نبود، تاکنون حوزه آی سی تی کشور بسیار تضعیف شده بود.

وی افزود: سرویس ها و تعرفه آن ها باید به نحوی باشد که این مشکل ارزی حل شود، اگر لازم شد، می بایست ارز دو نرخی به مخابرات ایران اختصاص داده شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: تلاش وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات منجر به توسعه کسب وکار مجموعه مخابرات ایران خواهد شد و در صورت اجرایی شدن این تلاش و حمایت، چرخه زیست بوم دیجیتال رشد بهتری پیدا می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا