موبایل

ال‌جی Wing؛ گوشی مجهز به نمایشگر چرخان

تقریبا تمام گوشی‌های پرچم‌داری که طی چند سال گذشته عرضه شده‌اند را می‌توان به‌عنوان «ساندویچ شیشه‌ای» توصیف کرد. این عنوان به گوشی‌هایی اطلاق می‌شود که از بدنه شیشه‌ای بهره می‌برند. با وجود اینکه در این بین طراحی‌های نوآورانه‌ای عملی شده، ولی در هر صورت طراحی کلی آن‌ها شباهت زیادی به یکدیگر دارند. در این میان، قرار است ال جی با یک گوشی موسوم به Wing طرح نوآورانه‌ای را عملی کند.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از دیجی کالا؛ ال جی Wing نام مستعار گوشی جدید این شرکت است که از نمایشگر چرخان بهره می‌برد. این رویکرد به کاربران اجازه می‌دهد که نمایشگر اصلی را به‌صورت افقی قرار دهند و در زیر آن هم نمایشگر کوچک‌تری دیده می‌شود. روی هم رفته این گوشی طراحی عجیب و غریبی دارد ولی ال‌جی می‌خواهد آن را روانه‌ی بازار کند.

شکل و شمایل احتمالی گوشی ال جی Wing در حالت باز شده را در تصویر می توانید ببینید. در حالت «بسته» هم به احتمال زیاد مشابه گوشی‌های معمولی ولی با ضخامت بسیار بیشتر خواهد بود.

زمانی که به اصطلاح می‌خواهید این گوشی را «باز» کنید، می‌توانید نمایشگر متحرک را در جهت یا خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید. با این کار، نمایشگر کوچک‌تر زیر صفحه نمایش اصلی نشان داده می‌شود.

ال‌جی Wing؛ گوشی مجهز به نمایشگر چرخان2

نمایشگر ثانویه که در زیر صفحه‌نمایش اصلی قرار دارد، احتمالا از نسبت تصویر ۱:۱ بهره می‌برد. گفته می‌شود نمایشگر چرخان این گوشی دارای اندازه ۶.۸ اینچی است و این یعنی با گوشی بسیار بزرگی سروکار داریم. همچنان با توجه به وجود دو نمایشگر و مکانیسم لولای نمایشگر، باید انتظار وزن بالایی هم داشته باشیم.

ال جی Wing از همان تراشه گوشی ال‌جی Velvet بهره می‌برد که اسنپ‌دراگون ۷۶۵ است. این یعنی گوشی Wing از فناوری ۵G پشتیبانی می‌کند ولی در هر صورت نسبت به گوشی‌های پرچم‌دار مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵ حرف کمتری برای گفتن خواهد داشت.

قیمت و تاریخ عرضه

با توجه به اینکه این گوشی احتمالا در ماه اکتبر ۲۰۲۰ معرفی می‌شود، پس احتمالا برای فصل تعطیلات کریسمس روانه‌ی بازار خواهد شد. اگرچه این احتمال هم وجود دارد این گوشی دیرتر از این تاریخ حتی در سال ۲۰۲۱ در قفسه فروشگاه‌ها قرار بگیرد.

ال‌جی Wing؛ گوشی مجهز به نمایشگر چرخان2

در مورد قیمت هم به دلیل اینکه نمونه مشابه این گوشی در بازار وجود ندارد، حتی نمی‌توانیم قیمت آن را حدس بزنیم. با توجه به اینکه ال جی Wing یک گوشی تاشو نیست، پس می‌توانیم امیدوار باشیم که نسبت به گوشی‌هایی مانند مورد ۱۴۰۰ دلاری گلکسی Z Flip قیمت ارزان‌تری داشته باشد. با این حال، ساخت چنین گوشی هوشمندی مطمئنا ارزان نخواهد بود و باید ببینیم ال‌جی چه قیمتی برای آن تعیین خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا