ویدئو

اشاره به مدل اولترا در تیزر جدید گوشی وان پلاس ۸T

با توجه به آخرین خبرها، وان پلاس ۸T قرار است در تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر) رونمایی ‌شود. تیزر ویدیویی اخیری که از این محصول منتشر شده به همین تاریخ اشاره دارد اما در طول این ویدیو تنها شاهد تاریخ معرفی محصول نبودیم. بلکه انگار اشاره‌ای هم به وان پلاس ۸T اولترا شد.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از دیجی کالا؛ اگر خبرهای مربوط به وان پلاس را دنبال کرده باشید، می‌دانید این شرکت قصد ندارد از گوشی وان پلاس ۸T پرو رونمایی کند و امسال وان پلاس ۸T تنها محصولی خواهد بود که شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. اما در تیزری که به‌تازگی از آن منتشر شده، شاهد عبارت «Ultra Stops at Nothing» به معنای «اولترا هرگز متوقف نمی‌شود» بودیم. شاید این عبارت در تعریف از وان پلاس ۸T آمده باشد این احتمال هم وجود دارد که به وان پلاس ۸T اولترا اشاره کند.

وان پلاس اگرچه با سری ۸ توانست توجه بسیاری را به سوی خود معطوف کند اما هنوز در بخش‌هایی ضعف دارد و باید این نقطه ضعف‌‌ها را با عرضه‌ی گوشی‌های بالارده بپوشاند. اما مشخص نیست آیا وان پلاس ۸T اولترا قرار است این وظیفه را به دوش بکشد یا اصلا شرکت چینی برای امسال چنین برنامه‌ای ندارد.

وان پلاس ۸T قرار است به‌عنوان یک میان‌رده‌ی بسیار قدرتمند راهی بازار شود و بنابراین انتظار قابلیت‌های فراوانی را داریم. تاکنون در رابطه با مشخصات فنی این محصول خبرهای زیادی منتشر شده که با توجه به آن‌ها می‌توانیم بگوییم نماینده‌ی جدید وان پلاس قرار است به نمایشگری ۶٫۵۵ اینچی از نوع امولد و با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شود. در سمت چپ این نمایشگر حفره‌ای کوچک تعبیه شده که میزبان دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است.

قلب تپنده‌ی این محصول را قرار است پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۵ تشکیل دهد که ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم آن را همراهی می‌کنند تا بدین ترتیب شاهد محصولی باشیم که از لحاظ قدرت سخت‌افزاری کاملا در حد و اندازه‌های یک پرچم‌دار است.

روی پنل پشتی این محصول ماژولی مستطیل شکل و نسبتا بزرگ را شاهد هستیم که میزبان یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق است. البته درباره‌ی دو دوربین آخر مطمئن نیستیم اما بعید به نظر می‌رسد وان پلاس بخواهد از دوربین دیگری نظیر تله‌فوتو در این گوشی استفاده کند.

وان پلاس ۸T احتمالا به باتری بزرگ ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود که انتظار داریم توسط یک شارژر بسیار سریع ۶۵ واتی که درون جعبه حضور دارد شارژ شود. پیش‌تر گفته می‌شد این شارژر برای مدل پرو استفاده خواهد شد اما اگر قرار باشد چنین محصولی راهی بازار نشود، بنابراین وان پلاس می‌تواند آن را برای مدل استاندارد در نظر بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا