فناوری اطلاعات

بررسی لپ تاپ میت بوک ایکس پرو 2020

این محصول، از لپ تاپ های 2020 این شرکت بوده و با توجه به مشخصات خوبی که دارد، مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است. میت بوک ایکس پرو 2020، در دسته بندی کامپیوتر های قابل هم بوده که دارای یک طراحی مدرن می باشد.

 صفحه نمایش

طراحی و نمایشگر این محصول واقعا چشم نواز می باشد، به طوری که در همان نگاه اول کاربر را مجذوب خود خواهد کرد. صفحه نمایش FullView با حاشیه های کم، از خصوصیات دیگر این لپ تاپ به شمار می رود. همچنین نسبت نمایشگر به بدنه 91 درصد می باشد.

هوآوی با طراحی جدید این محصول و خمیدگی لبه های فلزی آن، نهایت ظرافت را در ساخت ایکس پرو 2020 به کار برده است. نمایشگر MateBook X Pro 2020 ،   13.9 اینچ بوده و رزولوشن آن 3k  (۳۰۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل) با تراکم پیکسلی 260 می باشد. وزن این محصول 1.33 کیلوگرم و  ضخامت آن نیز 16.6 میلیمتر است.

پشتیبانی از طیف رنگی ۱۰۰ درصدی sRGB  و کم مصرف بودن این لپتاپ، از ویژگی های آن به شمار می رود. پنل به کار رفته در ایکس پرو LTPS می باشد.

سخت افزار

هوآوی، با توجه به طراحی ظریف و جمع و جور، از سخت افزاری قدرتمند برای محصول مورد نظر استفاده کرده است. پردازنده اصلی، Intel Core i7-10510U  بوده و پردازشگر گرافیکی آن، NVIDIA GeForce MX250 می باشد. همچنین 2 گیگابایت حافظه GDDR5 برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است.  میت ایکس پرو 2020 با توجه به مشخصات سخت افزاری، یکی از مناسب  ترین گزینه ها برای کارهای گرافیکی به شمار می رود.

فناوری خنک کنندگی هوشمند

میت پرو ایکس 2020 از یک فناوری خنک کننده هوشمند به اسم Shark Fin Fans 2.0 استفاده کرده است. وظیفه این تکنولوژی، پایش وضعیت دما و کنترل آن می باشد. از دیگر قابلیت های کنترل وضعیت دما باید به حالت فعال و غیر فعال در زمان مناسب اشاره کرد.

اکو سیستمی یکپارچه

لپ تاپ هوآوی با استفاده از ویژگی Multi-Screen Collaboration، این امکان را فراهم کرده تا کاربران به راحتی اطلاعات خود را  بدون هیچ مشکلی جا به جا کنند.

Huawei Share

یک راهکار مدرن برای تعامل آسان بین ویندوز و اندروید بوده تا کاربران به راحتی بتوانند موبایل خود را از طریق لپ تاپ میت پرو ایکس، مدیریت کنند. اثر انگشت و رابط کاربری ترکیب سنسور اثر انگشت با دکمه خاموش/ روشن،  یکی دیگر از روش های تعاملی این لپتاپ می باشد.  همچنین طراحی صفحه کلید و فاصله مناسب بین دکمه ها، از دیگر مواردی است که به تعامل بهتر کاربران با این لپتاپ کمک می کند

وب کم

از دیگر جذابیت های این لپتاپ، وب کم آن می باشد که به صورت دکمه ای ( پاپ آپ) بر روی صفحه کلید قرار گرفته است. این وب کم با توجه به حالت دکمه ای که دارد، از حالت امنیتی بالایی برخوردار می باشد. بنابراین در حالت غیر فعال بودن، به صورت یک دکمه روی کیبورد قرار می گیرد.

باتری

باتری لپ تاپ هوآوی 56 وات ساعت می باشد که مدت زمان بیشتری همراه کاربر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا