موبایل

اسمارت فون تاشوی موتورولا Razr 2019

البرز فاوا نیوز؛ مدتی می شود که خبری از رندرها و خبرهای جدید از گوشی تاشوی کمپانی موتورولا یعنی Razr نبود، که موتورولا اعلام کرد قصد دارد تا به صورت رسمی از این سبک قدیمی تاشوی خود را روی اسمارت فون های جدید در ماه نوامبر رونمایی کند.
همچنین افشاگر معروف Evan Blass یک عکس که بنظر می رسد یک عکس تبلیغاتی که از Razr 2019 می باشد منتشر کرد که به خوبی در آن می توان مکانیزم تاشو، نمایشگر و یک برآمدگی در پایین ترین قسمت پنل جلویی (که بنظر می رسد محل قرار گیری حسگر اثر انگشت نیز می باشد) دیده می شود.

در دیگر رندر های این اسمارت فون یک نمایشگر ثانویه وقتی که لولا ها بسته می شود به چشم می خورد، که در زیر دوربین و در قسمت بالایی لولا قرار گرفته می باشد. طراحی این گوشی بسیار شبیه به نسخه ی اصلی Razr V3 سال 2004 این کمپانی می باشد.
از دیگر مشخصات این گوشی که قبلاً نیز منتشر شده بود می توان به استفاده از چیپست Snapdragon 710 در کنار 4 ویا 6 گیگ حافظه ی رم و 128 گیگابایت حافظه ی داخلی، نمایشگر 6.2 اینچی از نوع OLED و باتری 2730 میلی آمپری اشاره کرد.

نیم رخی از مکانیزم تاشوی Motorola Razr 2019

در گمانه زنی های اولیه قیمت این اسمارت فون در حدود 1500 دلار تخمین زده شده است؛ ولی تا تاریخ 13 نوامبر (22 آبان ماه) برای تأیید شدن ظاهر اصلی و قیمت Motorola Razr 2019 باید صبر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا