فناوری اطلاعات

ارسال پیام به مخاطبان ناشناس در واتس‌اپ راحت شد

واتس‌اپ به تازگی ویژگی جدیدی را اضافه کرده که به کاربران این اپلیکیشن پیام‌رسان اجازه می‌دهد به مخاطبان ناشناس بدون نیاز به ذخیره کردن شماره تماس آنها، پیام ارسال کنند.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل ازایسنا، طبق گزارش پایگاه فناوری WABetaInfo، هدف از این ویژگی، فراهم کردن راهی خصوصی و راحت برای ارسال پیام بدون نیاز به ذخیره کردن شماره تلفن مخاطبان ناشناس در گوشی است. این ویژگی اکنون برای کاربرانی قابل دسترسی است که نسخه‌های اندروید و iOS این اپلیکیشن را به‌روزرسانی می‌کنند.

برای استفاده از این ویژگی، کاربران باید روی دکمه “آغاز چت جدید” در فهرست چت زده و شماره ناشناس را در نوار جستجو وارد کنند. واتس‌اپ ابتدا شماره تلفن را در فهرست مخاطبان کاربر و سپس خارج از فهرست مخاطبان، جستجو می‌کند. کاربران واتس‌اپ پیش از این با محدودیت‌هایی برای آغاز چت با مخاطبانی که شماره تماس آنها را ذخیره نکرده بودند، روبرو بودند و باید مخاطبان ناشناس را در تلفن خود ذخیره می‌کردند تا عکس پروفایل واتس‌اپ آنها را مشاهده کرده و آنها را در آینده به راحتی شناسایی کنند. واتس‌اپ با فراهم کردن امکان جست و جوی شماره تلفن بدون ذخیره آن، یک لایه اضافی حریم خصوصی ایجاد کرده و تجربه ارسال پیام را راحت‌تر می‌کند.

این به‌روزرسانی، ارتباطات کسب و کارها با مشتریان را مستقیم و کارآمدتر می‌کند و کسب و کارها می‌توانند فورا به درخواست‌های مشتریانشان پاسخ داده و مساعدت شخصی فراهم کرده و روابط قوی‌تری را بنا کنند.

این ویژگی برای کسب و کارهای کوچکتر، فریلنسرها یا کارآفرینانی که از واتس‌اپ برای ارتباط با مشتری استفاده می‌کنند، مفید خواهد بود.

بر اساس گزارش وب سایت گیزموچاینا، واتس‌اپ مشغول کار برای معرفی ویژگی‌های جدید دیگر برای غنی کردن تجربه کاربرانش است. بعضی از ویژگی‌های آینده شامل آواتارهای متحرک، پیشنهاد استیکر بر اساس ایموجی‌ها و مخفی کردن شماره تلفن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا