فناوری اطلاعات

ارائه خدمات دیجیتال به نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

سازمان فناوری اطلاعات ایران با همکاری پیام‌رسان‌های بومی اقدام به ارائه خدمات دیجیتال به نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کرده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از ایسنا، این اقدام که با هدف تحقق عدالت انتخاباتی و ایجاد فرصت‌های برابر تبلیغاتی انجام می‌شود، شامل ۱۰ خدمت متنوع است که برخی از آنها رایگان و برخی دیگر با تخفیفات ویژه ارائه می‌شوند. پیام‌رسان‌هایی که به نامزدهای این دوره انتخابات مجلس، خدمات دیجیتال تبلیغاتی ارائه می‌دهند، عبارت از ایتا، بله، سروش پلاس، گپ، آی گپ و روبیکا است.

خدمات رایگان پیام‌رسان‌ها برای نامزدهای انتخابات مجلس، شامل نشان ویژه(تیک آبی)، معرفی در صفحه ویژه انتخابات، پخش زنده و اتاق گفتگوی صوتی است. خدمات یاده شده در سکوهای روبیکا و گپ به طور کامل ارائه می‌شوند، اما در سایر سکوها، امکان ارائه برخی از آنها مانند پخش زنده و اتاق گفتگوی صوتی وجود ندارد.

طبق اعلام سازمان فناوری اطلاعات ایران، پیام‌رسان‌های ایرانی به مناسبت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس، خدمات تبلیغاتی گوناگونی را در قالب شش بسته ارائه می‌دهند. این خدمات نیز عبارت از پین گفت‌وگو، تبلیغ درون کانالی، ارسال انبوه پیام تبلیغاتی، رشد سریع، عضویت پیامکی و تبلیغ در کانال‌های استانی است. نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی با مراجعه به نشانی https://ito.gov.ir/election می‌توانند جهت استفاده از این خدمات، اقدام به ثبت‌نام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا