فناوری اطلاعات

گوگل مدل تبلیغات در جی میل را آزمایش می کند

سرویس ایمیل گوگل، جی میل، ظاهراً شروع به نمایش تبلیغات بیشتری از جمله در وسط لیست های ایمیل کرده است که باعث نگرانی کاربران می شود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ تصمیم این شرکت برای تزریق تبلیغات بیشتر به این سرویس با انتقاداتی مواجه شده است، به طوری که برخی از کاربران برای پیمایش در تبلیغات مشکل دارند.

کاربران جیمیل از قرار دادن تبلیغات سرزده ناامید شده اند طبق گزارش‌ها، افزایش تبلیغات در هفته گذشته در نسخه‌های وب و اپلیکیشن موبایل جیمیل منتشر شده است. در حالی که این سرویس همیشه دارای تبلیغات بوده است، آنها قبلاً در بالای لیست ایمیل قرار داشتند و به راحتی می توان آنها را در اطراف جستجو کرد.

با این حال، با توجه به اینکه تبلیغات در حال حاضر در لیست های ایمیل پراکنده شده است، کاربران برای پیمایش در اطراف آنها سخت تر می شوند. تجربه برنامه تلفن همراه نیز تحت تأثیر قرار گرفته است و اکنون تبلیغات در صندوق ورودی فیلتر به‌روزرسانی‌ها ظاهر می‌شود، منطقه‌ای که قبلاً فاقد تبلیغات بود. اضافه شدن دو آگهی در بالای لیست ایمیل، فضا را به هم ریخته و باعث نگرانی کاربران شده است.

توجه به این نکته ضروری است که همه کاربران این تغییر را تجربه نمی‌کنند، زیرا گوگل به اجرای آزمایش‌های هدفمند با ویژگی‌ها، تغییرات خدمات و حتی تبلیغات خود که هرگز به طور کامل در اختیار عموم قرار نمی‌گیرد، معروف است. با این حال، برای کسانی که تحت تأثیر افزایش تبلیغات قرار گرفته اند، این می تواند یک ناراحتی بزرگ باشد.

مانند همیشه، برای کاربران مهم است که مراقب هرگونه تغییر در خدماتی که استفاده می کنند باشند و بازخورد خود را به شرکت هایی که آنها را ارائه می دهند ارائه دهند. جیمیل همچنین با ویژگی جدید چک مارک آبی برای مبارزه با کلاهبرداری های ایمیل و بهبود ایمنی و امنیت کاربران، رویکردی فعالانه در پیش گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا