فناوری اطلاعات

پیام تسلیت وزیر ارتباطات در پی شهادت رئیس جمهور مردمی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران، وزیر امورخارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و دیگر هیأت همراه در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات، در پی سانحه جانسوز بالگرد و عروج رئیس جمهوری کشورمان و هیأت همراه، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ پیام تسلیتی صادر کرد که بدین شرح است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خادم الرضا، خادم جمهور ایران، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در سالروز میلاد مسعود حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

رئیس جمهوری در طول دوران حیات پر برکت خود در راه اعتلای کشور و دفاع از آرمان‌های انقلاب و خدمت مردم ذره‌ای کوتاهی نکرد و سرانجام در این مسیر هم به شهادت رسید.

شهادت رئیس جمهوری جهادی و محبوب و جناب آقای حسین‌امیرعبدالهیان، وزیر خستگی ناپذیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم، امام جمعه تبریز، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان این پرواز را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معظم و معزز و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

راه «شهید جمهور» برای خدمت به مردم و پیشرفت کشور ادامه دارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا