موبایل

پتنت جدید سامسونگ از چهار حالت نوآورانه منحصر به فرد تلفن همراه رونمایی می کند

سامسونگ، غول فناوری کره جنوبی، اخیراً از سوی سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) پتنت یک تلفن همراه جدید با چهار حالت مختلف را دریافت کرده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ این پتنت که تقریباً به «فرم‌های توصیه‌شده برای اسکرول تلفن‌ها» ترجمه می‌شود، راه‌حلی نوآورانه برای پاسخگویی به نیازهای سناریوهای مختلف است.

چهار حالت برای مطابقت با نیازهای روزانه کاربر طراحی شده است این چهار حالت «باند»، «تلفن»، «فبلت» و «تبلت» نام دارند. هر حالت برای ارائه یک تجربه منحصر به فرد به کاربر طراحی شده است. به عنوان مثال، حالت “Band” برای کسانی که نیاز به استفاده از تلفن خود در حال حرکت دارند، عالی است.

در این حالت، صفحه نمایش به حداقل اندازه کوچک می شود و به کاربران امکان می دهد تنها با یک دست از گوشی استفاده کنند. این برای مواقعی ایده آل است که کاربران باید هنگام راه رفتن یا انجام فعالیت های دیگر گوشی را در دست بگیرند. سامسونگ حالت دوم، “تلفن” یک حالت معمولی تلفن همراه است که اکثر ما با آن آشنا هستیم.

این حالت برای برقراری تماس های تلفنی، ارسال پیام های متنی و سایر کارهای اساسی بسیار مناسب است. حالت سوم، “فبلت” مفهوم جدیدی است که سامسونگ معرفی کرده است. در این حالت، صفحه نمایش در سمت چپ کشیده می شود و استفاده از آن با هر دو دست را آسان تر می کند. این حالت برای کسانی که نیاز به استفاده طولانی تری از تلفن خود دارند، مانند هنگام مطالعه کتاب های الکترونیکی یا مرور اینترنت، ایده آل است. در نهایت، حالت چهارم، “تبلت” برای کسانی طراحی شده است که ترجیح می دهند از تلفن خود در یک محیط ثابت تر استفاده کنند.

پتنت جدید سامسونگ از چهار حالت نوآورانه منحصر به فرد تلفن همراه رونمایی می کند

در این حالت، صفحه نمایش از دو طرف کشیده می شود و استفاده از آن با هر دو دست را آسان تر می کند. این حالت برای تماشای فیلم، بازی و سایر فعالیت های مشابه مناسب است. پتنت این تلفن همراه جدید گواهی بر تعهد سامسونگ به نوآوری و رفع نیازهای مشتریانش است. با استفاده از این دستگاه جدید، کاربران این امکان را خواهند داشت که بسته به نیازها و ترجیحات خود از تلفن خود به روش های مختلف استفاده کنند.

باید منتظر ماند و دید که سامسونگ چه زمانی این تلفن همراه جدید را روانه بازار خواهد کرد یا اینکه آیا روزی روشن خواهد شد. با این حال، این حق ثبت اختراع یک پیشرفت هیجان انگیز است که نشان دهنده تعهد این شرکت به پیشروی در دنیای رقابتی تلفن های همراه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا