موبایل

دایمنسیتی 9200+ در گیک بنچ رکورد شکست!

پردازنده مورد انتظار دایمنسیتی 9200+ اخیراً خبرساز شده است، زیرا عملکردی پیشگامانه در Geekbench V6 به دست آورده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ به گفته یکی از ایستگاه‌های گفتگوی دیجیتال،دایمنسیتی 9200+ به امتیاز تک هسته‌ای ۲۱۲۱ امتیاز و امتیاز چند هسته‌ای ۵۶۵۵ امتیازی رسیده است که از تمام رکوردهای قبلی عملکرد CPU اندروید پیشی گرفته است.

این نتیجه چشمگیر، دایمنسیتی 9200+ همراه با عملکرد برجسته در AnTuTu،+ را به عنوان یک چیپست قدرتمند معرفی کرده است. این پردازنده دارای معماری هشت هسته ای با هسته فوق العاده بزرگ Cortex-X3 با فرکانس 3.35 گیگاهرتز، سه هسته بزرگ A175 با فرکانس 3.0 گیگاهرتز و چهار هسته کوچک A510 است.

همچنین دارای هسته immortalis-G715MC11 برای پردازنده گرافیکی خود است. قدرت هسته بزرگ 3.0 گیگاهرتز یکی از دلایل عملکرد قوی پردازنده است. طبق اعلام رسمی مدیاتک، دایمنسیتی 9200+ در تاریخ 10 می عرضه خواهد شد. با قضاوت از پوستر «قدرت به پرچمدار+ بستگی دارد»، Dimensity 9200+ از نظر عملکرد ناامید نشده است. علاوه بر این، با توجه به روند مدیاتک مبنی بر عرضه نسخه‌های پلاس پردازنده‌های پرچم‌دار خود هر شش ماه، بازار گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار دوباره داغ می‌شود.

با توجه به لیست های بنچمارک، انتظار می رود iQOO Neo 8 Pro اولین گوشی هوشمندی باشد که از پردازنده Dimensity 9200+ بهره می برد. دیگر بازیگران اصلی این صنعت مانند کوالکام نیز در حال کار بر روی پردازنده های جدید هستند. انتظار می رود اسنپدراگون نسل 3 آینده کوالکام دارای معماری جدید و هسته اصلی قدرتمند 3.7 گیگاهرتزی باشد که به طور بالقوه از نظر عملکرد بهتر از دایمنسیتی 9200+ خواهد بود.

دایمنسیتی 9200+

جالب است که ببینیم این دو پردازنده چگونه با هم مقایسه می شوند و کدام یک از آنها برتری خواهد داشت. با این وجود، دایمنسیتی 9200+ با امتیازهای بنچمارک چشمگیر و قابلیت های عملکردی وعده داده شده، به یک بازیگر اصلی در بازار گوشی های هوشمند رده بالا تبدیل می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا