موبایل

رونمایی وان پلاس از Nord N300

سری Nord وان پلاس برای محصولات میان رده و خوش قیمت این برند طراحی شده است. در جدیدترین محصول این برند که با نام OnePlus Nord N300 5G معرفی شده، شاهد قابلیت‌هایی مانند استفاده از تراشه Dimensity 810 5G و نمایشگر 90 هرتز هستیم که با قیمت رقابتی راهی بازار خواهد شد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ وان پلاس از معدود برندهای چینی است که مقبولیت بالایی در کشورهای غربی دارد و علت این جایگاه، کیفیت بالایی است که این شرکت در ساخت و معرفی محصولات در همه رده‌ها از خود نشان می‌دهد.

گوشی وان پلاس نورد ان 300 را باید در دسته محصولات اقتصادی قرار دهیم که در آنها از پردازنده قدرتمندی استفاده شده است. به خدمت گرفتن تراشه Dimensity 810 5G در این محصول نشان دهنده توان پردازشی مناسب آن است که انجام تقریباً هیچ امر روزمره‌ای را با چالش مواجه نخواهد کرد.

مضاف بر این موارد این گوشی با 4 گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد که شاید بتوان تنها نکته منفی این دستگاه را عدم عرضه نسخه‌های با حافظه بیشتر دانست. البته برای کاربرانی که به حافظه بیشتری نیاز دارند نیز درگاه میکرو اس دی با حداکثر ظرفیت 1 ترابایت در نظر گرفته شده است.

این گوشی از یک نمایشگر IPS LCD به اندازه 6.65 اینچی HD+ استفاده می‌کند که نرخ 90 هرتز برای بروزرسانی محتوای آن در نظر گرفته شده است. در بخش اپتیک نیز دوربین اصلی دستگاه رزولوشن 48 مگاپیکسلی خواهد داشت که با یک سنسور 2 مگاپیکسلی با لنز عمق میدان همراه شده است. سنسور دوربین سلفی دستگاه نیز 16 مگاپیکسلی است که در ناچ قطره‌ای نمایشگر جای گرفته است.

رونمایی وان پلاس از Nord N300 رونمایی وان پلاس از Nord N300 رونمایی وان پلاس از Nord N300

نکته جالب توجه این گوشی شارژر 33 واتی است که می‌توان باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن را در کمتر از یک ساعت به صورت کامل شارژ کرده و شارژدهی تا 1.5 روز کاری را تضمین کند.

اتفاق مثبت دیگر در نظر گرفتن رابط کاربری OxygenOS 13 همراه با اندروید 13 است. در سمت راست بدنه سنسور اثر انگشت داخل دکمه پاور دستگاه جای داده شده و این گوشی از شبکه وای فای 5، Dual 4G VoLTE، پشتیبانی از ارتباط 5G SA/NSA نیز پشتیبانی می‌کند.

این گوشی از هفته آینده در آمریکا و به قیمت 228 دلار عرضه خواهد شد و به نظر پس از گذشت مدتی اندک در دیگر کشورهای غربی و خاورمیانه نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا