موبایل

ویوو گوشی X Note با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 را معرفی کرد

ظاهراً ویوو با دست پر به میدان آمده و علاوه بر رونمایی از گوشی تاشوی X Fold و تبلت Vivo Pad ، یک گوشی هوشمند با اندازه بزرگ‌تر از حد معمول با نام ویوو X Note را معرفی کرده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ ویوو X Note به نمایشگر 7 اینچی AMOLED با وضوح +QHD مجهز است که فضای زیادی را برای انجام کارهای مختلف در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این نمایشگر دارای نسبت‌ تصویر 21:10 با وضوح 3080 در 1440 پیکسل) بوده و حداکثر روشنایی 1500 نیت و پوشش 112 درصدی فضای رنگ DCI-P3 را نوید می‌دهد.

در زیر نمایشگر این گوشی یک حسگر اثر انگشت اولتراسونیک بزرگ قرار دارد که می‌تواند هم‌زمان دو انگشت را تشخیص دهد. این قابلیت گزینه مناسبی برای افزایش امنیت است و طبق اعلام ویوو بهره‌گیری از دو اثر انگشت امنیت را تا 50000 برابر افزایش می‌دهد.

گوشی vivo X Note از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می‌برد و به 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. امنیت این گوشی با استفاده از واحد پردازش امن یا SPU توسط ویوو تضمین شده است.

ویوو X Note دارای مجموعه دوربین چهارگانه بر روی پنل پشتی خود است. این دوربین‌ها شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی از نوع ISOCELL GN1 با ابعاد حسگر 1/1.3 اینچ و سایز پیکسل 1.2 میکرومتری است.

علاوه بر این یک دوربین شامل یک لنز پریسکوپی با سنسور 8 مگاپیکسلی است که زوم اپتیکال 5 برابر و زوم دیجیتال 60 برابر پشتیبانی می‌کند. برای ثبت تصاویر پرتره هم یک سنسور 12 مگاپیکسلی (IMX663) با بزرگنمایی 2 برابری وجود دارد.

علاوه‌ بر این یک لنز فوق‌عریض با سنسور 48 مگاپیکسلی با زاویه‌دید 114 درجه نیز بر روی این دستگاه تعبیه شده است. ظرفیت باتری این گوشی تنها 5000 میلی‌ آمپر ساعت است و از شارژ سریع با توان 80 وات به‌صورت سیمی و شارژ 50 وات بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

ویوو گوشی X Note با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 را معرفی کرد

ویوو ایکس نوت در سه رنگ آبی، مشکی و خاکستری به بازار عرض می‌شود که نسخه پایه آن با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 940 دلار قیمت دارد.

همچنین مدل 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی هم 1100 دلار قیمت خورده و علاوه‌ بر این می‌توان یک شارژر بی‌سیم 50 واتی با قیمت 16 دلار را برای این دستگاه سفارش داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا