موبایل

بررسی اوپو رینو ایس (Oppo Reno Ace) با شارژر 65 واتی

البرز فاوا نیوز؛ اوپو Reno Ace با برتری هایی همچون نمایشگر 90 هرتز، دوربین چهارگانه، باتری حجیم و البته سوپر فست شارژر 65 واتی؛ در حال حاضر جزء اسمارت فون های برتر سال 2019 می باشد و در ادامه به مشخصات این پرچمدار محبوب خواهیم پرداخت.

سخت افزار؛

اولین قسمت هر گوشی هوشمند که مورد برسی باید قرار بگیرد، سخت افزار و کارآمد بودن آن است؛ که Reno Ace در این زمینه از بهترین در گوشی های اندرویدی یعنی +Snapdragon 855 استفاده می کند و در نسخه هایی به حداقل 8 گیگ و حداکثر 12 گیگ حافظه ی اجرایی رم محهز شده می باشد.
همچنین در کمترین مقدار حافظه ی داخلی شاهد 128 گیگ و در بیشترین مقدار 256 گیگابایت هستیم که می توان آن را از طریق کارت حافظه ی microSD (تا حجم 256 گیگابایت) افزایش داد.

باتری و شارژر 65 واتی مخصوص؛

در زمانه ای که اکثر مردم کار های روزمره ی خود را با گوشی های هوشمند انجام می دهند، حجم باتری و شارژ کردن آن به یکی از معضلات مهم در این زمینه تبدیل شده است. حال اوپو با یک باتر 4000 میلی آمپری و از همه مهم تر با سوپر فست شارژر 65 واتی خود موسوم به SuperVOOC 2.0 تایم شارژر شدن این حجم از باتری را به کمترین زمان ممکن رسانده می باشد.
با زمان تقریبی 30 دقیقه ای برای شارژ شدن صفر درصدی باتری تا 100 درصدی آن دیگر شما نگران میزان شارژ گوشی خود و یا زمان گیر بودن تایم شارژر شدن آن نخواهید بود.

نمایشگر؛

مانند پرچمداران دیگر کمپانی ها اوپو نیز تصمیم به استفاده  از نمایشگر 90 هرتزی در جدید ترین اسمارت فون خود گرفته که از نوع OLED آن و با اندازه ی 6.59 اینچی در Reno Ace استفاده کرده است.
اما یکی از مواردی که در دیگر پرچمداران امسال دیده نمی شود استفاده از محافظ صفحه ی گوریلا گلس 6 می باشد که خیال شما را از خط افتادن و یا شکستن این پنل راحت می کند.
سنسور 16 مگاپیکسلی درون ناچ قطره ای نمایشگر توانایی فیلم برداری فول اچ دی تا 30 فریم بر ثانیه را داراست.

دوربین چهارگانه؛

سنسور اصلی این ماژوال چهارگانه از لحاظ تعداد پیکسل ها نسبت به دیگر رقبا کمی ضعیف بود ولی کم بودن این تعداد باعث پایین آمدن کیفیت عکس های گرفته شده با این سنسور نمی باشد.
این ماژوال به ترتیب از بالا به پایین شامل یک سنسور 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7 که توانایی فیلم برداری با کیفیت 4k را نیز دارد، یک سنسور 13 مگاپیکسلی مجهز به لنز تله با f/2.4، یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و یک حسگر عمق 2 مگاپیکسلی می باشد.

نمونه عکس های گرفته شده با این اسمارت فون؛

در نهایت اوپو Reno Ace سوار بر اندروید Pie و با آخرین رابط کاربری مخصوص اوپو ColorOS 6.1 و با قیمت پایه ی 420 دلاری پیشنهاد ما برای افرادی که به یک اسمارت فون تمام عیار با قابلیت فول شارژ شدن سریع (30 دقیقه ای) احتیاج دارند، است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا