موبایل

منتظر آیفون 14 زرد رنگ باشید !

طرفداران اپل ممکن است به زودی گزینه رنگ جدیدی برای آیفون 14 و آیفون 14 پلاس داشته باشند. با توجه به پست اخیر Weibo که توسط وبلاگ ژاپنی MacOtakara به اشتراک گذاشته شده است، این غول فناوری قصد دارد مدل های آینده را در رنگ زرد در بهار امسال عرضه کند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ در حالی که سابقه حساب کاربری Weibo ناشناخته است، MacRumors گزارش داد که منابع متعدد تأیید کرده اند که تیم روابط عمومی اپل در حال برنامه ریزی برای یک جلسه توجیهی محصول در هفته آینده است که می تواند مربوط به گزینه رنگ جدید آیفون یا چیز دیگری باشد.

افزودن گزینه های رنگی جدید در اواسط چرخه تاکتیک رایج اپل برای افزایش فروش و توجه رسانه ها بوده است. سال گذشته، این شرکت رنگ‌های سبز جدیدی را برای سری آیفون 13 معرفی کرد و در آوریل 2021، آیفون 12 و آیفون 12 مینی به رنگ بنفش در دسترس قرار گرفتند.

گزینه های رنگ فعلی برای آیفون 14 و آیفون 14 پلاس شامل آبی، بنفش، نیمه شب (مشکی)، نور ستاره (سفید/نقره ای) و قرمز محصول است، در حالی که مدل های آیفون 14 پرو در رنگ های بنفش عمیق، طلایی، نقره ای و فضایی عرضه می شوند. مشکی. مشخص نیست که آیا مدل‌های پرو گزینه رنگ زرد را دریافت خواهند کرد یا اینکه اپل از اضافه کردن رنگ جدید برای آنها خودداری می‌کند. در حالی که برخی از طرفداران ممکن است در مورد یک آیفون 14 زرد بالقوه هیجان زده باشند، برخی دیگر ممکن است احساس کنند که رنگ روشن فقط برای مدل های غیر حرفه ای مناسب تر است.

آیفون بعدی اپل، آیفون 15 پرو، ظاهراً قرار است با رنگ قرمز عمیق‌تری عرضه شود. برخلاف رنگ روشن محصول قرمز در مدل‌های قبلی، گفته می‌شود که این سایه جدید تیره‌تر و آرام‌تر است. منتظر به‌روزرسانی‌های این محصول بالقوه به خط تلفن‌های هوشمند محبوب اپل باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا