فناوری اطلاعات

متا تاییدیه پولی را برای کاربران اینستاگرام و فیس بوک در ایالات متحده ارائه می کند

متا با نام قبلی فیسبوک، یک شرکت رسانه اجتماعی است که در سال 2004 توسط مارک زاکربرگ تأسیس شد. متا با بیش از 2.8 میلیارد کاربر فعال ماهانه در پلتفرم های مختلف خود از جمله فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ، یکی از بزرگترین شرکت های رسانه های اجتماعی در جهان است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ مارک زاکربرگ امروز در کانال اینستاگرام خود اعلام کرد که برنامه تأیید پولی این شرکت اکنون در ایالات متحده در دسترس است. متا کسانی که برای Meta Verified ثبت نام کنند، یک نشان تأیید آبی در فیس بوک و اینستاگرام، «حفاظت از جعل هویت فعال» و دسترسی مستقیم به پشتیبانی مشتری دریافت خواهند کرد.

قیمت این برنامه 12 دلار در ماه از طریق وب و 15 دلار در ماه برای کاربران iOS یا Android برای محاسبه هزینه های پلتفرم است. مشترکین همچنین هر ماه ستاره هایی دریافت می کنند که می توان از آنها برای انعام سازندگان فیس بوک و همچنین برچسب های اضافی برای Stories و Reels استفاده کرد.

برخلاف استرالیا و نیوزلند، مشترکین Verified در ایالات متحده فوراً در برخی از بخش‌های برنامه‌ها دیده نمی‌شوند. به گفته یکی از سخنگویان متا، این شرکت برای بررسی بیشتر ارزش این ویژگی و یادگیری از بازخورد کاربران قبل از در نظر گرفتن توسعه در خارج از استرالیا و نیوزیلند وقت می گذارد. در حالی که به آزمایش برنامه ادامه می دهد، متا قصد دارد ویژگی های دیگری را که می تواند به Verified اضافه شود، بررسی کند.

برنامه راستی‌آزمایی متا با توییتر آبی متفاوت است، زیرا از کاربران اینستاگرام و فیس‌بوک می‌خواهد که شناسه‌ای صادر شده توسط دولت که با نام و عکس حسابشان مطابقت داشته باشد، ارائه دهند. الزامات واجد شرایط بودن دیگر شامل داشتن 18 سال یا بیشتر و فعال بودن احراز هویت دو عاملی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا