تکنولوژی

دایسون، هدفون‌ با قابلیت تصفیه هوا معرفی کرد

کمپانی Dyson از هدفون‌های عجیبی با قابلیت تصفیه هوا رونمایی کرده است. این هدفون‌ها که اولین گجت‌های پوشیدنی این کمپانی معروف به شمار می‌آیند، از حذف نویز فعال پشتیبانی می‌کنند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ هدفون Dyson Zone به تازگی معرفی شده و قادر است جریان هوای مناسب را برای کاربر فراهم آورد. این هدفون علاوه بر کار تصفیه هوا، از فناوری حذف نویز فعال برخوردار شده و صدایی با کیفیت به گوش مخاطب می‌رساند.

این هدفون‌ها بعد از شش سال فرایند تحقیق و توسعه توسط کمپانی دایسون تولید شده‌اند و فیلترهایی با عملکرد عالی را شامل می‌شوند. هنوز قیمت هدفون‌های Dyson Zone اعلام نشده، اما شرکت آمریکایی اعلام کرده که این محصولات از پاییز 2022 برای خرید در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

دایسون از دو موتور در کنار هدفون‌ها استفاده کرده که جریان هواوی تصفیه شده را به بینی و دهان کاربران می‌رسانند. Dyson Zone از 4 حالت تصفیه هوا برخوردار است که بسته به شرایط و شدت آلودگی هوا قابل استفاده هستند. دایسون از حسگرهای مخصوصی استفاده کرده که عملکرد دستگاه را به صورت خودکار بین حالت‌های مختلف جابه‌جا می‌نماید.

دایسون ادعا کرده که با استفاده از مکانیسم فیلتر الکترواستاتیک می‌تواند ذرات آلاینده هوا با ابعاد تا 0.1 میکرون را تا 99 درصد جذب کند. این ذرات گرد و غبار و باکتری‌ها را نیز شامل می‌شوند. Dyson Zone همچنین قادر است گازهای آلوده کننده شهری همچون نیتروژن دی اکسید، دی اکسید گوگرد و ازون را نیز فیلتر نماید.

علاوه بر این، هدفون‌های دایسون سه حالت حذف نویز مختلف نیز دارند که Isolation ،Conversation و Transparency را نیز شامل می‌شوند. همچنین کاربران می‌توانند بخش تصفیه هواوی این هدفون را بسته به نیاز خود جدا کرده و تنها از قابلیت‌های صوتی و حذف نویز فعال آن استفاده نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا