موبایل

آنر ۱۰۰ پرو اواخر امسال رونمایی می‌شود

اینطور که به نظر می‌رسد، آنر قصد دارد از گوشی مورد انتظار خود یعنی آنر ۱۰۰ پرو در ماه نوامبر امسال رسما رونمایی کند.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از سرگرمی، آنر در ماه مه امسال بود که سری آنر ۹۰ را در ابتدا در بازار چین و سپس اروپا و هندوستان در دسترس قرار داد. اما شایعات حاکی از آن است که این شرکت چینی می‌خواهد هنوز به یک سال نرسیده، از جانشین این گوشی‌ها با نام آنر ۱۰۰ رونمایی کند. محصولاتی که گفته می‌شود فعلا در دو مدل استاندارد و پرو راهی بازار خواهند شد.

اینطور که از گفته‌های Digital Chat Station پیداست، ظاهرا آنر می‌خواهد این گوشی‌ها را در ماه نوامبر امسال یعنی اواخر پاییز رونمایی کند. همچنین گفته می‌شود مدل پرو از این سری یعنی آنر ۱۰۰ پرو به تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ به عنوان قلب تپنده مجهز خواهد شد.

افشاگر یادشده همچنین اعلام کرده پرچم‌دار مدل پرو آنر قرار است نمایشگری با وضوح ۱۲۲۴ × ۲۷۰۰ پیکسل داشته باشد که پنلی از جنس AMOLED داشته و رفرش‌ریت آن هم به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. همچنین به نظر می‌رسد این گوشی روی پنل جلوی خود حفره‌ای بزرگ‌تر از حفره‌ی تکی خواهد داشت که احتمالا یا یک سنسور با مگاپیکسل بالا درون آن قرار گرفته یا دو سنسور را درون آن شاهد خواهیم بود. روی پنل پشتی هم دو ماژول دیده می‌شود که به احتمال زیاد میزبان سه دوربین و یک فلش خواهند بود.

اینکه آنر تصمیم می‌گیرد گوشی مورد انتظار خود از سری آنر ۱۰۰ را راهی بازار جهانی کند یا خیر مشخص نیست اما آنر ۹۰ پرو فقط در بازار چین برای خرید در دسترس قرار دارد. آنر برای این گوشی از دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده کرده اما نمی‌دانیم برای سری ۱۰۰ چه برنامه‌ای در سر دارد. باید منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری از گوشی‌های این سری منتشر شود چون فعلا همه چیز در حد یک شایعه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا