کامپیوتر

لنوو کامپیوتر های خود را با پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل تازه می‌کند

لنوو اخیراً اعلام کرده است که مدل‌های تازه‌سازی شده جدیدی از سری رایانه‌های شخصی ایستگاه کاری ThinkStation و ThinkPad P را در بازار چین عرضه خواهد کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ بنابراین در حال حاضر، رایانه های شخصی جدید دارای آخرین پردازنده های اینتل و پردازنده های گرافیکی Nvidia خواهند بود.

سری ThinkStation لنوو

ابتدا در مورد مدل های ThinkStation صحبت می کنیم، غول فناوری چینی سه ایستگاه کاری راه اندازی کرده است که شامل ThinkStation P3 Tower جدید، ThinkStation P3 Ultra و ThinkStation P3 Tiny می شود.

کیس P3 مدل پرچم‌دار این دسته است و اکنون به پردازنده‌های هسته‌ای نسل سیزدهم اینتل به همراه کارت‌های گرافیک Nvidia RTX A5500 مجهز شده است.

علاوه بر این، این مدل حتی می تواند با 128 گیگابایت رم DDR5 جفت شود. به طور مشابه، حتی P3 Ultra و P3 Tiny دارای تراشه‌های نسل سیزدهم اینتل هستند که به ترتیب با پردازنده‌های گرافیکی Nvidia T1000 و RTX A550 جفت می‌شوند.

لنوو کامپیوتر های خود را با پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل تازه می‌کند

لنوو Lenovo ThinkPad سری P

علاوه بر این، این برند همچنین به‌روزرسانی برخی از نوت‌بوک‌های ایستگاه کاری ThinkPad P را نیز اعلام کرده است.

این برند پنج لپ‌تاپ جدید را ارائه می‌کند که شامل مدل‌های جدید ThinkPad P16 Gen 2، ThinkPad P1 Gen 6، ThinkPad P16v i Gen 1، و ThinkPad P14s i و P16s i Gen 2 می‌شود. ThinkPad P16 Gen 2 بهترین مدل خط تولید است و به پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل سری Core HX و کارت‌های گرافیک Quadro RTX 5000 انویدیا با حداکثر 192 گیگابایت رم DDR5 مجهز شده است.

لنوو جدای از این، مدل‌های دیگر نیز دارای این مشخصات به‌روزرسانی هستند که شامل سری Quadro RTX 5000 یا حتی جدیدترین و بهترین پردازنده گرافیکی RTX 4090 در لپ‌تاپ‌های جدیدشان می‌شود. ThinkPad P1 Gen 6 حتی دارای صفحه نمایش لمسی 16 اینچی OLED نیز هست. از سوی دیگر، حتی لپ‌تاپ‌های ایستگاه کاری متوسطی نیز وجود دارند که از پردازنده‌های سری 13 اینتل سری H و کارت‌های گرافیک سری RTX 2000 پشتیبانی می‌کنند. متأسفانه، این شرکت هنوز قیمت تمام این رایانه های شخصی را اعلام نکرده است، اما انتظار می رود تا پایان ماه جاری به فروش برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا