گیم

فهرست ۲۲ بازیکن برتر FIFA 22 مشخص شد

مثل رسم هر سال، الکترونیک آرتس فهرست رتبه‌بندی بهترین بازیکنان را در بازی فیفا ۲۲ (FIFA 22) منتشر کرده است. در ادامه با ما همراه باشید و به فهرست بازیکنان برتر این بازی در لیگ‌ها، باشگاه‌ها و پست‌های مختلف نگاهی بیندازید.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ فهرست بهترین بازیکنان بازی فیفا هر سال همیشه در نزدیکی عرضه‌ی بازی فیفا منتشر می‌شوند. معمولا الکترونیک آرتس لیست ۱۰ بازیکن برتر را منتشر می‌کند اما آن‌ها برای سال جاری عادت خود را تغییر داده‌اند و لیست ۲۲ بازیکن برتر این بازی را منتشر کرده‌اند. با این فهرست، گیمرها در همان ابتدا می‌دانند که کدام یک از فوتبالیست‌ها امتیاز بیشتری را دریافت کرده‌اند.

دانستن این موضوع به خصوص برای افرادی که به تجربه‌ی بخش‌هایی نظیر بخش کریر می‌پردازند، بیش از همه اهمیت دارد. البته، اهمیت این امتیازها در بخش‌های دیگر هم قابل‌توجه است. با این حال، برای افرادی که بخش آلتیمیت تیم را بازی می‌کنند، شاید FUT Chemistry اهمیت بیشتری داشته باشد.

در فهرست ۲۲ بازیکن برتر  امتیاز و پست آن‌ها هم مشخص شده است. قابل مشاهده آنکه فوتبالیست‌های محبوبتان در فیفا ۲۲ چه رتبه‌ای را دریافت کرده‌اند و نسبت به سال قبل با افزایش امتیاز یا کاهش آن روبه‌رو شده‌اند. برای مثال، محمد صلاح و کریستیانو رونالدو کمی نسبت به سال قبل افت داشته‌اند. این در حالی است که امتیاز دوناروما نسبت به سال قبل ۴ عدد بالاتر رفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا