موبایل

شیائومی ردمی نوت ۱۰ لایت معرفی شد

ساعاتی قبل شیائومی در هند از گوشی ردمی نوت ۱۰ لایت رونمایی کرد که در حقیقت همان ردمی نوت ۹ اس است و فقط حالا با نامی جدید راهی بازار می‌شود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ طراحی این گوشی هم هیچ تفاوتی با ردمی نوت ۹ اس ندارد و به همین خاطر بار دیگر با نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی LCD با رزولوشن FHD+ سروکار داریم. بر روی نمایشگر شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ۵ تعبیه شده و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هم در حفره‌ی نمایشگر قرار دارد. در پنل پشتی دوربین چهارگانه دیده می‌شود که از دوربین‌های ۴۸+۸+۵+۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. کاربران برای آنلاک کردن این گوشی می‌توانند حسگر اثر انگشت تعبیه شده در لبه‌ی کناری استفاده کنند.

قلب تپنده‌ی آن چیپست اسنپدراگون ۷۲۰G است که ۴ یا ۶ گیگابایت رم آن را همراهی می‌کنند. همچنین کاربران برای خرید این گوشی می‌توانند بین حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت قابل افزایش دست به انتخاب بزنند. انرژی ردمی نوت ۱۰ لایت از طرف باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و سرعت شارژ آن ۱۸ وات است.

شیائومی ردمی نوت

ارزان‌ترین مدل این گوشی ۱۹۰ دلار قیمت دارد که از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. مدل‌های ۴/۱۲۸ و ۶/۱۲۸ گیگابایتی هم به ترتیب با قیمت ۲۱۶ و ۲۲۹ دلار راهی بازار خواهند شد. روی هم رفته شیائومی از جمله شرکت‌هایی است که به طور مرتب گوشی‌های مختلف خود را با نام‌های جدید راهی بازار می‌کند و به نظر می‌رسد این رویکرد به این زودی‌ها متوقف نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا