کامپیوتر

رونمایی سونی از هدفون WH-XB910N و ایرباد WF-C500

سونی که یکی از نام‌های آشنا در زمینه‌ی تولید تجهیزات صوتی و به‌ویژه هدفون است، به‌تازگی از هدفون WH-XB910N و ایرباد WF-C500 رونمایی کرد. اگرچه در روزهای گذشته اطلاعاتی از این محصولات فاش شده بود، اما هنوز جزئیات و مشخصات زیادی باقی‌مانده‌اند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ اگر با شیوه‌ی نام‌گذاری هدفون‌های کمپانی ژاپنی آشنا باشید، تا به‌ حال متوجه شده‌اید که این دو محصول در رده‌ی تولیدات میان‌رده‌ی سونی قرار می‌گیرند.

هدفون WH-XB910N که از خانواده‌ی هدفون‌های Extra Bass است، به‌ویژگی‌هایی مانند حذف نویز، کنترل صوت تطبیقی، ژست‌های حرکتی و پشتیبانی از کدک‌های AAC و LDAC مجهز شده. همچنین این هدفون از دو دستیار صوتی الکسا و گوگل اسیستنت و سیستم‌های Fast Pair اندروید و Swift Pair ویندوز پشتیبانی می‌کند.

سونی

این هدفون عمر باتری ۳۰ ساعتی را ارائه می‌کند و به‌گونه‌ای طراحی شده که بتوان آن را تا کرد تا در قاب مخصوصی که در جعبه‌ی آن قرار دارد جای بگیرد. سونی هدفون WH-XB910N را در دو رنگ آبی و مشکی و با قیمت ۱۷۹ یورو از ماه اکتبر به بازار عرضه خواهد کرد.

در ادامه به ایرباد WF-C500 می‌رسیم که یک ایرباد ارزان قیمت است، اما ویژگی‌هایی مثل مقاومت در برابر آب با استاندارد IPX4، پشتیبانی از AAC و عمر باتری ۱۰ ساعتی را ارائه می‌کند. همچنین، به لطف کیس شارژ در نظر گرفته شده برای این محصول، ۱۰ ساعت دیگر هم به عمر باتری آن اضافه می‌شود.

سونی سونی

سونی ایرباد WF-C500 را در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز و نارنجی تولید کرده است و قرار است این محصول را هم از ماه اکتبر با قیمت ۸۹ یورو راهی بازار کند.

به‌نظر می‌رسد ایرباد WF-C500 جانشین مدل XF-XB700 باشد که با تغییرات اندک اما ظاهر بهتر و قیمت کمتر، قرار است به گزینه‌ای جذاب‌تر برای کاربران تبدیل شود. کمپانی ژاپنی می‌گوید این بار به‌سراغ سبکی جمع‌و‌جورتر رفته است، اما مقاومت ایربادها در مقابل آب و تعریق را حفظ کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا