موبایل

شیائومی 13 اولترا 60 دقیقه با باتری 1 درصد دوام می آورد

شاید با وحشتی که هر کاربر گوشی هوشمند با دیدن آن رنگ قرمز در نماد باتری می‌گیرد، آشنا باشید. اکثر تلفن ها به محض اینکه باتری آنها به 15 درصد برسد، به سرعت از بین می روند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ با این حال، شیائومی ادعا می کند که شیائومی 13 اولترا آینده اش در این زمینه با دوام تا 60 دقیقه با باتری حتی 1 درصد متفاوت خواهد بود. این پیشرفت به لطف تراشه Surge P2 و تراشه Surge G1 است که خود توسعه یافته است. شیائومی 13 اولترا تراشه های باتری جدیدی دریافت خواهد کرد جدیدترین گوشی اولترا شیائومی در 18 آوریل با دوربین تنظیم شده توسط لایکا رونمایی خواهد شد. پیش از عرضه، این شرکت ویژگی‌های این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است و جدیدترین تیزرها عملکرد باتری آن را روشن می‌کنند.

طبق اعلامیه، شیائومی 13 اولترا با تراشه های Surge P2 و Surge G1 خود توسعه یافته وارد بازار خواهد شد. اطلاعات در مورد تراشه Surge G1 کمیاب است اما ما می دانیم که Surge P2 جانشین تراشه Surge P1 است که در سری Xiaomi 12 یافت می شود. این شرکت خاطرنشان کرد که P1 به مدیریت بهتر گرما و بهبود کارایی شارژ کمک می کند. تراشه های جدید باتری گوشی را بهبود می بخشد. شیائومی ادعا می‌کند که این گوشی تا 60 دقیقه دوام می‌آورد یا از یک تماس تلفنی 12 دقیقه‌ای پشتیبانی می‌کند، حتی اگر سطح باتری به تنها 1 درصد کاهش یابد.

با این حال، این فقط زمانی اعمال می شود که دستگاه در حالت باتری اضطراری باشد. معرفی شیائومی 13 اولترا به عنوان یک گوشی دوربین قابل توجه تایید شده است. این دوربین شامل یک دوربین چهارگانه پشتی است که دارای یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی IMX989 سونی 1 اینچی و لنزهای کمکی 50 مگاپیکسلی سونی IMX858 است. این گوشی دارای یک SoC اسنپدراگون 8 نسل 2 در زیر کاپوت خواهد بود.

شیائومی 13 اولترا 60 دقیقه با باتری 1 درصد دوام می آورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا