تکنولوژی

سرمایه گذاری ماموت روی استارتاپ “پلاک”

پلاک که سرویس ارائه‌ دهنده خدمات در محل است طی مذاکراتی توانسته‌ است نظر گروه صنعتی ماموت برای سرمایه گذاری در این استارت آپ را جلب کند.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال؛ قرار است ماموت با سرمایه گذاری چند ۱۰ میلیاردی خود روی این استارت آپ به گسترش سرویس های پلاک در تمام شهرها کشور کمک کند. هم‌اکنون هلدینک صبا ایده سهامدار عمده این شرکت است. پلاک یکی از سرویس دهندگان ارائه خدمات در محل مانند نظافت منزل، خشکشویی، خدمات ساختمانی، تعمیرات، آزمایش آنلاین، خدمات پیرایشی، کارواش و غیره است. از دیگر سرویس های مشابه در این زمینه می‌توان به آچاره و اسپارد اشاره کرد.

قرار است براساس این سرمایه گذاری جدید پلاک مدل ارائه سرویس خود به کسب و کارهایی که با آنها طرف قرارداد است را نیز تغییر دهد. هر چند این تغییرات شاید از نظر کاربر نهایی به چشم نیاید اما ارائه دهندگان سرویس بر بستر پلاک پس از تغییرات اعمال شده در قراردادشان به عنوان نیروی استخدامی این سرویس به ارائه خدمت می‌پردازند.

ارائه سرویس‌های نوین در حوزه خدمات در محل نیز از دیگر برنامه‌ هایی است که پلاک تصمیم دارد با جذب این سرمایه گذاری در ماه‌های آینده روی پلتفرم خود پیاده‌سازی کند. این سرمایه گذاری از طریق «مکس کپیتال» به عنوان صندوق سرمایه گذاری ماموت، روی پلاک انجام شده و مشاور این فرایند جذب سرمایه گذاری نیز شرکت ایده هاب است.

همچنین پلاک تصمیم دارد در آینده نزدیک با جذب سرمایه گذار غیرایرانی دیگری ارائه خدمات خود را در خارج از ایران نیز گسترش دهد. براین اساس پلاک تصمیم دارد با حضور در حوزه خلیج فارس و با پایگاه قرار دادن عمان به ارائه سرویس در کشورهای منطقه بپردازد. به نظر می‌رسد عمان با توجه به مشکلات تحریمی علیه ایران انتخاب شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا