کامپیوتر

سامسونگ در حال ثبت اختراع لپتاپی که دو برابر حالت عادی تا می شود

واکنش جامعه فناوری به این لپتاپ های جدید “همه صفحه نمایش” متفاوت است؛ بیشتر به سادگی می پرسند”چرا؟” — از آنجایی که مردم استفاده از لپتاپ با صفحه کلید فیزیکی را ترجیح می دهند. این صفحه نمایش پایین تر به نظر می رسد ارائه موثری نداشته باشد و فقط قیمت را بالا ببرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ ما می توانیم از این نوع جدید لپ تاپ کارکرد های متفاوتی ببینیم؛ از صفحه  17 اینچی برای استفاده در اوقات فراغت استفاده می شود و زمانی که برای کار در جاده مورد نیاز است تبدیل به یک لپتاپ جمع و جور می شود. به علاوه، این یک دستگاه تمام عیار ویندوز 11 پرو، به شکل سطحی صاف است.

طرح اولیه نشان می دهد که چگونه ایده سامسونگ ممکن است کار کند؛ شما یک بار، صفحه نمایش لپتاپ را روی صفحه کیبورد تا می کنید به همان شکل که با هر لپتاپ دیگری انجام می دهید و بعد یک بار دیگر آن را روی خودش تا می کنید؛ انگار یک تکه کالباس خوشمزه است که قرار است توی ساندویچ برود.

بخش صفحه کیبورد لپتاپ از وسط نصف شده است، اجازه می دهد تا لولا تاشو در آنجا قرار گیرد و صفحه نمایش باعث می شود استفاده از تخصص OLED تاشو سامسونگ نیز به سمت داخل برود؛ در نهایت، شما قطعه ای مربع شکل از یک کیت با تکنولوژی بالا دارید که بسیار قابل حمل تر از یک لپتاپ معمولی است.

اما اینکه آیا این به واقعیت تبدیل خواهد شد یا نه، هنوز ناشناخته است؛ سودمندی آن بزرگترین سوال در اینجاست. در حالی که لپ تاپی که دو بار تا می شود غیر قابل انکار جالب است و قطعا به اندازه کافی جمع و جور خواهد شد تا بتوان به راحتی در یک جیب بزرگ جا داد؛ هزینه پشت فناوری آن ممکن است قیمت لپ تاپ را فراتر از نقطه مطلوبیت ببرد.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا