کامپیوتر

رونمایی لنوو از تبلت ارزان قیمت Tab M9 با نمایشگر 9 اینچی

لنوو قصد دارد علاوه بر معرفی لپ‌تاپ‌های متنوع و قدرتمند، از نسل جدید تبلت‌های خود نیز رونمایی می‌کند. در همین رابطه شاهد معرفی تبلت Tab M9 با نمایشگری 9 اینچی هستیم که مدل پایه آن با قیمت 140 دلار عرضه خواهد شد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ لنوو سرانجام نسل جدید تبلت‌های ارزان‌قیمت و پرطرفدار خود را معرفی کرده که از ویژگی‌های سخت‌افزاری بهتری نسبت به نسل قبلی برخوردار است و یکی از مقرون به صرفه‌ترین گزینه‌های بازار تبلت‌های اندرویدی محسوب می‌شود.

تبلت لنوو تب ام ۹ دارای یک صفحه نمایش LCD در اندازه 9 اینچی، با وضوح HD+ یا 1340 در 800 پیکسل، نسبت تصویر 15:9، حداکثر روشنایی تا 400 نیت و پوشش 60 درصدی فضای رنگی NTSC است.

تبلت ارزان قیمت Tab M9

در قلب این تبلت اقتصادی تراشه مدیاتک Helio G80 قرار گرفته که مجهز به ۲ هسته Cortex-A75 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز در کنار ۶ هسته Cortex-A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز است. علاوه بر این پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 از پس اجرای بازی های سبک بر می‌آید.

مدل پایه تبلت Tab M9 به 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است، اما پیکربندی‌های 4 و 64 گیگابایتی و 4 و 128 گیگابایتی نیز وجود دارد. همچنین یک اسلات microSD برای حداکثر 2 ترابایت فضای ذخیره سازی اضافی وجود دارد.

تبلت ارزان قیمت Tab M9 تبلت ارزان قیمت Tab M9

تبلت Tab M9 تنها 344 گرم وزن دارد و در دو رنگ خاکستری و آبی به فروش می‌رسد. لنوو این تبلت را به باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی مجهز و ادعا کرده تا 13 ساعت نمایش ویدئو توسط آن پشتیبانی می‌شود. این باتری را می‌توان با شارژر 10 واتی USB-C شارژ کرد.

تبلت ارزان قیمت Tab M9

یک سنسور دوربین 8 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی این تبلت تعبیه شده و در بالای نمایشگر نیز یک حسگر 2 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های Tab M9 لنوو باید به Wi-Fi، فناوری 4G LTE، بلوتوث 5.1 در کنار جک هدفون 3.5 میلی‌متری اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا