گیمویدئو

تریلر و تاریخ عرضه‌ی بازی Stranger of Paradise

اگر به خاطر داشته باشید، در جریان رویداد E3 2021 شرکت اسکوئر انیکس اثر جدیدی را با نام کامل Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin معرفی کرد. اکنون در نمایشگاه توکیو گیم‌ شو ۲۰۲۱ تریلر جدیدی از این بازی منتشر و تاریخ عرضه‌ی آن هم به‌صورت رسمی اعلام شده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ همان‌طور که از بخشی از نام عجیب این بازی مشخص است، این اثر در واقع در دنیای بازی فاینال فانتزی جریان دارد. Stranger of Paradise یک بازی اکشن نقش‌آفرینی است که توسط استودیوی تیم نینجا ساخته شده است و همان‌گونه که انتظار می‌رفت، ساختار گیم‌پلی آن شباهت‌هایی به یکی از مهم‌ترین ساخته‌های اخیر تیم نینجا یعنی بازی Nioh دارد. با این حال، طبق دمویی که پس از معرفی بازی در E3 برای آن روی پلی‌استیشن ۵ منتشر شده بود، به نظر می‌رسد ویژگی‌های جدید و خاصی در مبارزات آن گنجانده شده تا آن را متفاوت کند.

طبق اعلام رسمی اسکوئر انیکس، بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin قرار است در تاریخ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ (۱۸ مارس ۲۰۲۲) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/ اس، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی (از طریق اپیک گیمز استور) منتشر شود.

علاوه بر این، دومین نسخه‌ی نمایشی (دمو) بازی هم در حال حاضر برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری در دسترس است. این نسخه‌ی نمایشی تا تاریخ ۱۹ مهر روی کنسول‌های نسل بعدی قابل‌اجرا است. دومین نسخه‌ی نمایشی بازی علاوه بر محتوای تازه، محتوای نسخه‌ی نمایشی اول را که در ماه ژوئن منتشر شده بود، در خود قرار داده است. همچنین شخصیت‌های قابل بازی جدید و امکان تجربه‌ی آنلاین هم امکان‌پذیر شده است.

بازی Stranger of Paradise در حال حاضر به‌صورت دیجیتالی قابل‌ پیش‌خرید است. اگر کنسول‌های نسل بعد را در اختیار دارید، می‌توانید با تجربه‌ی دمو درک بهتری از این اثر پیدا کنید. نسخه‌ی استاندارد بازی با قیمت ۶۰ دلار و نسخه‌ی دیجیتال دلوکس بازی با قیمت ۹۰ دلار منتشر خواهد شد. نسخه‌ی دلوکس داری چند مأموریت اضافی، کتاب هنری دیجیتال بازی و بخشی از موسیقی‌های متن آن خواهد بود.

Stranger of Paradise

با پیش‌خرید بازی، می‌توانید سه روز زودتر به تجربه‌ی این اثر بپردازید و همچنین از سلاح Bravehart و سپر Lustrous بهره ببرید. دارندگان کنسول پلی‌استیشن ۴ هم با پیش‌خرید کردن بازی می‌توانند یک تم انحصاری را برای کنسول دریافت کنند.

اگرچه بازخورد بسیاری از طرفداران از گیم‌پلی این بازی در نسخه‌های نمایشی رضایت‌بخش بوده است اما چه در زمان معرفی و چه در دموی جدید، بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin به خاطر دیالوگ‌نویسی عجیب‌وغریب و طراحی شخصیت‌هایش به یک میم اینترنتی برای طرفداران بازی‌های ویدیویی تبدیل شده است.

می‌توانید در ادامه تصاویر جدید منتشر شده از بازی و تریلر تاریخ انتشار آن را ببینید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا