گیمویدئو

جدیدترین تریلر فیلم سوپر ماریو منتشر شد

فیلم سوپر ماریو بروز (Super Mario Bros) حواشی بسیار زیادی حول خود داشت. به طور کلی ماهیت این فیلم به شدت زیر سؤال است و در این مدت توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. حال به عرضه این فیلم که نزدیک شدیم، شرکت سازنده تصمیم گرفته تا آخرین تریلر این فیلم را نیز منتشر کند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ فیلم سوپر ماریو بروز توسط آرون هورواث (Aaron Horvath) کارگردانی شده است. همینطور اینکه از بازیگرانی که در آن صداگذاری کردند می‌توان به کریس پرت (Chris Pratt)، آنیا تیلور جوی (Anya Taylor Joy)، جک بلک (Jack Black) و سث روگن (Seth Rogen) اشاره کرد. نکته اینجاست که همه این افراد صدای بسیار خاصی داشته که انتظار نمی‌رود در یک عنوان ماریو حضور داشته باشند.

در این چند سال اخیر شرکت‌های فیلم‌سازی توجه زیادی به دنیای گیمینگ داشتند. به همین دلیل ما شاهد ساخته شدن فیلم‌های زیادی از عناوین بازی مثل سونیک یا مورتال کمبت بودیم. بحث اصلی اینجاست که این عناوین از لحاظ فروش عملکرد مناسبی داشتند ولی منتقدان از آن‌ها راضی نبودند. به همین دلیل نمرات خوبی کسب نکردند.

به طور کلی ساخت یک فیلم از بازی یک شمشیر دو لبه است. به این شکل که می‌تواند بسیار زیبا بوده و خوب عمل کند یا اینکه به طور کامل یک فاجعه از لحاظ فروش باشد. ساخت یک انیمیشن از سری عناوین ماریو کاملاً منطقی به نظر می‌رسد. به دلیل اینکه این مجموعه سابقه بسیار زیادی در دنیای گیمینگ داشته و طرفداران به شدت زیادی دارند.

بحث اصلی اینجاست که شرکت سازنده چگونه تصمیم گرفت ایده ساخت یک فیلم از مجموعه ماریو را پیاده کند. ماریو به خودی خود یک صدای خاص داشته که آن را ماندگار کرد. حال با استفاده از کریس پرت یا افراد مشهور دیگر در این فیلم، معلوم نیست که تا چه حد از آن استقبال خواهد شد. به دلیل اینکه این فیلم در حال حاضر فاصله زیادی با عناوین بازی این مجموعه دارد.

فیلم سوپر ماریو بروز در تاریخ ۱۸ فروردین سال ۱۴۰۲ عرضه خواهد شد. حال باید صبر کرد و دید که این فیلم پس از عرضه چگونه عمل خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا