گیمویدئو

تریلر گیم‌پلی Forspoken

بازی Forspoken با تریلر جدید خود که طی رویداد گیم اواردز دیروز صبح نمایش داده شد، دو سه شخصیت جدید معرفی کرد و هم‌چنین بخش‌های کاملا تازه‌ای از داستان و روند بازی خود را به تصویر کشید. بازی Forspoken یک اکشن محیط باز بزرگ است که توسط تیم سازنده‌ی فاینال فانتزی ۱۵ و به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۵ ساخته می‌شود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ استودیو Luminous قصد دارد با بازی Forspoken به «بالاترین کیفیت جلوه‌های بصری تاریخ بازی‌های جهان باز» دست پیدا کند. ادعایی که توسط رئیس این استودیو یعنی تاکشی اراماکی (Takeshi Aramaki) مطرح شده است. او پیش از این هم استفاده از قابلیت Fidelity FX Super Resolution در این عنوان را تایید کرده بود.

اراماکی درباره اهداف این استودیو برای بازی Forspoken گفت: «هدف استودیو ما این است که با ترکیب آخرین تکنولوژی روز دنیا و هنر و توانایی‌های خود، عناوینی خلق کنیم که پیش از این مانند آن‌ها دیده نشده است. پیاده سازی آخرین تکنولوژی‌های کمپانی AMD در بازی Forspoken هم در راستای همین اهداف و برای دست یابی به بالاترین کیفیت گرافیکی حال حاضر در یک بازی جهان باز انجام شده است.»

او در ادامه به اهمیت نرخ فریم بر ثانیه بالا روی وضوح تصویر 4K هم اشاره کرد: «تکنولوژی AMD FidelityFX Super Resolution عملکرد بازی Forspoken در وضوح تصویر 4K و 60 فریم  را به شکل چشم‌گیری بهبود بخشیده است. این تکنولوژی یک گزینه ایده آل و پرسرعت برای افزایش وضوح تصویر به شمار می‌رود که تقریبا با تمامی پلتفرم‌های نسل جدید سازگاری دارد.»

بازی Forspoken در ابتدا با نام رمز Project Athia معرفی شده بود و طبق برنامه ریزی کمپانی Square Enix، قرار است در سال 2022 برای رایانه‌های شخصی و پلی استیشن 5 منتشر شود.

این تریلر جدید هم به خوبی گرافیک خیره‌کننده‌ی بازی و انیمیشن‌های نه چندان خوبش را نشان می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا