گیمویدئو

تریلر بازی Sifu عرضه شد

بازی رزمی Sifu در عین اینکه حسابی سخت و چالش‌برانگیز است، مکانیک‌های عالی و شگفت‌انگیزی دارد و مهارت پیدا کردن در آن واقعا حس پیشرفت خوبی را تداعی می‌کنند. این بازی تمام و کمال با الهام از فیلم‌های رزمی ساخته شده است و سازندگان آن هم تصمیم گرفته‌اند تا به مناسبت عرضه‌ی بازی Sifu یک فیلم کوتاه عالی بسازند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ تیم Sloclap با ترکیب دانش خود از گیم‌دیزاین و هنرهای رزمی توانست به‌آفرینش یک تجربه‌ی سخت، مجازاتگر و در عین حال لذت‌بخش دست بزند که دست کشیدن از آن در عین ساده بودن، بسیار سخت است! همراه بررسی زومجی باشید.

سیفو یک استاد پیر و سخت‌گیر کونگ فو است که هر اشتباه شما را با دردناک‌ترین تنبیه ممکن، مجازات می‌کند. یک استاد پیر و سمج که اگر از او دلخور نشوید، اگر از او متنفر نشوید و اگر از دست او فرار نکنید، تحمل مجازات سخت او از شما یک رزمی‌کار بالغ، آب‌دیده و خردمند می‌سازد. این جملات همانقدر که بیان‌گر اهمیت یک «شیفو» در فرهنگ هنرهای رزمی شرق است، بلکه یک توصیف از بازی Sifu نیز به‌حساب می‌آید.

بازی Sifu درجریان یکی از رویدادهای State of Play شرکت سونی توانست نگاه‌ تعداد زیادی از علاقه‌مندان دنیای گیم را متوجه خود کند. تیم فرانسوی اسلوکلپ (Sloclap) که در نسل هشت از صنعت بازی توانست بازی‌ Abolver را با محوریت اکشن و هنرهای رزمی خلق کند، با بازی Sifu تصمیم گرفت تا یک قدم جلوتر بیاید و حال‌وهوای فیلم‌های رزمی کلاسیک را با گیم‌دیزاین سبک بیت-ام-آپ ترکیب کند. حالا که بازی Sifu عرضه شده این سؤال به‌وجود می‌آید که آیا تیم اسلوکلپ در عملی کردن هدف خود موفق بوده است؟ همراه زومجی باشید که در این بررسی قرار است جواب این سؤال را پیدا کنیم.

بازی Sifu همین حالا عرضه شده و روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن و کامپیوتر قابل تهیه است. می‌توانید فیلم کوتاه رزمی بسیار خوبی که به مناسبت عرضه‌ی این بازی منتشر شده است را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا