موبایل

نشت اطلاعات جدیدی درباره آیفون ۱۲

انتظار می رود آیفون جدید بتواند تعداد زیادی ویژگی‌ جدید را به ارمغان بیاورد. ما در آیفون 11 تغییراتی بزرگی را ندیدیم ولی انتظار می رود در آیفون 12 این اتفاق بیفتد.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از تک رادا؛ آنطور که شنیده ها حاکیست، قبل از ارائه آیفون 12، آیفون 9 یا همان (آیفون SE2) بعنوان یک آیفون ارزان قیمت به بازار خواهد آمد.

هنوز هیچ تاریخ انتشار و قیمت رسمی منتشر نشده است, اما ما تقریباً مطمئن هستیم و می‌دانیم چه زمانی انتشار خواهد یافت. اپل, سعی میکند تاریخ و مشخصات تلفن‌های جدید خود را تقریباً غیرقابل‌تشخیص نماید, در حالی که تقریبا همیشه در تاریخ مشخصی رونمایی می شود.

اول اینکه, تاریخ عرضه آیفون جدید به طور قطع در سپتامبر و همیشه در هفته دوم است. بنابراین ما می‌توانیم حدس بزنیم که می‌توانیم ببینیم که اپل در 8 سپتامبر (یا احتمالاً 15 سپتامبر) از آیفون پرده‌برداری می‌کند.

البته همانطور که می دانیم شیوع کرونا در چین ممکن است بر تولید آیفون بعدی تاثیر بگذارد. اما شنیده ها حاکی از آنست که که تولید تحت‌تاثیر قرار نخواهد گرفت و گزارشاتی وجود دارد مبنی بر این که کارخانه‌های تولیدی اصلی کاملاً فعال هستند.

اما در جای دیگر گزارشاتی وجود دارد مبنی بر اینکه این گوشی تا ماه اکتبر یا نوامبر به تعویق خواهد افتاد, که ظاهراً apple هنوز طرح خود را نهایی نکرده است. برخی منابع حتی می‌گویند که احتمال دارد این گوشی در سال 2021 ارائه نمایی شود.

البته به نظر می آید آیفون ارزان قیمت 9 یا همان (آیفون SE2) قبل از سپتامبر رونمایی می شود و در حدود ۱۵ آوریل به بازار عرضه خواهد شد.

در مورد قیمت آیفون ۱۲ اینکه احتمالاً با  قیمت مدل‌های فعلی همگام خواهد بود و انتظار تغییر قیمتی خاصی را نداریم.

البته یک گزارش حاکی از آن است که قیمت مواد اولیه برای تولید آیفون 12 گرانتر از مدلهای کنونی خواهد بود که در خرده فروشی بروی قیمت نهایی تاثیر گذار است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا