گیمویدئو

تبلیغ شگفت‌انگیز فاینال فانتزی را ببینید

یک تبلیغ سه بعدی که شخصیت «رد سیزده» (Red XIII) در بازی بازسازی فاینال فانتزی ۷ را نشان می‌دهد، در خیابان‌های توکیو به نمایش گذاشته شده است. این تبلیغ شخصیت سگ معروف فاینال فانتزی ۷ را نشان می‌دهد که به پیاده‌روها نگاه می‌کند. او می‌خوابد و حتی از هلیکوپترهای شینرا (Shinra) فرار می‌کند. این تبلیغ قرار است تا ۱۲ دی (۲ ژانویه) حضور داشته باشد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ عرضه این تبلیغ با تخفیف بازسازی ریمستر فاینال فانتزی ۷ همزمان است. این تخفیف از تاریخ ۱ دی آغاز خواهد شد. طول این ویدئو نیز حدود ۱ دقیقه بوده و در آن رد سیزده از نیروهای شینرا فرار می‌کند. در میانه راه به خواب می‌رود و در میان تعدادی اسباب بازی فرود می‌آید. سپس یک عینک را بر چشم زده و به طور تصادفی در یک بوق جشن فوت می‌کند. در انتها درب روی این موجود بسته شده و لوگوی فاینال فانتزی ۷ نشان داده می‌شود.

این تبلیغ جدید بخش کوچکی از سیستم تبلیغات گسترده اسکوئر انیکس است. چندی پیش بود که این شرکت یک ویدئو جدید با حضور کاراکترهای اصلی بازی عرضه کرد. این ویدئو نشان داد که قرمز ۸ از آزمایشگاه‌های شینرا فرار کرده است. به زودی قرار است یک ویدیوی دیگر در مورد بازسازی فاینال فانتزی ۷ عرضه شود.

در حال حاضر بازسازی فاینال فانتزی ۷ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ۵ به همراه کامپیوتر عرضه شده است. برای خرید این بازی روی کامپیوتر باید از طریق فروشگاه اپیک اقدام کنید.

بحث تبلیغات در فروش یک بازی به شدت مهم است. ما این سبک تبلیغ خیابانی را در زمینه بازی کمتر شاهد بوده‌ایم. با این حال خلاقیت همواره مورد تحسین بوده و در زمینه تبلیغات نیز در فروش به شدت تأثیر دارد. بازی فاینال فانتزی ۷ نیز به خودی خود طرفداران بسیاری داشته و با اینکار می‌تواند توجه مخاطبان جدید را به خود جلب کند. دنیای بازی‌های فاینال فانتزی به شدت گسترده بوده و با وجود تعداد بسیار زیادی بازی ممکن است افراد زیادی از تجربه این مجموعه ناامید شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا