موبایل

احتمال بازگشت گزینه کاهش نویز در آیفون 13

ویژگی دسترسی لغو سر و صدا که بر تماس های تلفنی تأثیر می گذارد در آیفون ۱۳ در دسترس نیست، به نظر می رسد حذف گزینه از برنامه تنظیمات یک تغییر دائمی است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ اپل لغو سر و صدا را در خط ایرپاد پرو خود به عنوان راهی برای بهتر کردن صدا قرار داده است. به نظر می رسد با اینکه آیفون ویژگی مشابهی برای تماس های تلفنی دارد، این آیتمی نیست که همه کاربران بتوانند از آن استفاده کنند.

این گزینه از طریق برنامه تنظیمات در دسته دسترسی(accessibility)  و سپس صوتی / بصری قابل دسترسی است و برای کاهش سر و صدای محیط در تماس های تلفنی زمانی که شما هدست را به گوش خود نگه می دارید در نظر گرفته شده است؛ این به معنای آسان تر شنیدن تماس های تلفنی خود، با وجود هر گونه سر و صدا از محیط اطراف است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از اپل اینسایدر؛ اپل ساپورت به وضوح بیان می کند ک این گزینه در آیفون 13 نیست. هنگامی که از اپل ساپورت درخواست شفاف سازی شد، گفت «پشتیبانی نمی شود» و باید از سایت بازخورد اپل برای ارائه انتقاد در این باره استفاده کند.

با این حال گزارش های اولیه در این باره با استناد به سایت اپل ساپورت می گویند که این یک باگ است. مشخص نیست کدام تیم درست است، چرا که اپل اینسایدر صبح روز شنبه خطوط پشتیبانی را برای تأیید فراخواند و آنها ادعاهای اولیه که این یک باگ است، تکرار کردند.

اگر ادعای اپل ساپورت خود درست باشد که «پشتیبانی» نمی شود، به نظر می رسد این تصمیمی غیرعادی برای حذف دائمی چنین ویژگی مفیدی باشد. آیفون 13 قطعا باید تمام میکروفن ها و دیگر عناصر لازم خود را باید اپدیت کند تا نبود این گزینه به چشم نیاید.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا