گیم

بازی سرگیجه آلفرد هیچکاک پاییز امسال به کنسول‌ها می‌آید

بازی ورتیگو (Vertigo) یکی از عناوین خاصی است که بر اساس فیلمی به همین نام ساخته شده است. کارگردان فیلم ورتیگو آلفرد هیچکاک (Alfred Hitchcock) بوده که باعث شده یکی از شاهکارهای سینمایی باشد. حال بازی این فیلم توسط شرکت پندولو (Pendulo) ساخته شد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ بازی ورتیگو برای کامپیوتر زمستان سال گذشته عرضه شد. شما می‌توانید این نسخه از بازی را همین الان هم خریداری کنید. با این حال نسخه کنسول ورتیگو در تاریخ ۱۲ مهر (۴ اکتبر) در دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه فیزیکی بازی ورتیگو تنها شامل دیسک بازی نخواهد بود. بلکه موارد دیگری مثل یک دفترچه تصاویر به همراه دیسک موسیقی بازی نیز در نسخه فیزیکی وجود خواهد داشت.

ورتیگو یک بازی داستانی و ماجراجویی است. این عنوان مرز واقعیت و تخیل را بسیار کوچک کرده است. شما در نقش اد میلر (Ed Miller) بازی خواهید کرد. او بعد از تصادف کاملاً سالم بیرون آمده و خودش مشکلی ندارد. با اینحال دختر و همسرش را پیدا نمی‌کند و معتقد است که با او در همین ماشین حضور داشتند. پس از سانحه میلر از یک سرگیجه (Vertigo) رنج می‌برد. او باید تلاش کند تا خانواده خود را پیدا کرده و بفهمد در آن روز چه اتفاقی افتاده است.

داستان بازی ورتیگو بسیار قوی است. این موضوع هم به خاطر فیلم زیبای هیچکاک است. شرکت سازنده نیز به بهترین نحو داستان را برای بازیکنان توضیح داده است تا از آن لذت ببرند. نکته اصلی اینجاست که برخی از فیلم‌ها چنان فلسفی و پیچیده هستند که درک آن‌ها دشوار است. عناوین بازی این موضوع را ساده‌تر کرده و چنین داستان‌هایی را قابل درک کرده‌اند.

بازی ورتیگو دارای طراحی بسیار خوبی بوده و تجربه خوبی را در اختیار شما قرار خواهد داد. انیمیشن‌ها نیز بسیار روان طراحی شده که باعث می‌شود شما به طور کامل سرگیجه را احساس کنید. عرضه ورتیگو برای کنسول‌ها نیز باعث خواهد شد کاربران بیشتری به آن دسترسی داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا