فناوری اطلاعات

دهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات شروع به کار کرد

با پایان یافتن نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، دهمین دوره این جشنواره از امروز رسما شروع به کار کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، همزمان با معرفی برگزیدگان نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، دهمین دوره این جشنواره از امروز رسما شروع به کار کرد.

در جشنواره پیش رو، در نظر است با رفع نواقص دوره قبل و با تکیه بر نظرات صاحب نظران، فعالان، تشکل های خصوصی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، رویکردش فرایند مدار شود و با دقت و رعایت استانداردهای تخصصی و کمترین خطا برگزار شود.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز سه شنبه در مراسم معرفی برگزیدگان جشنواره نهم با اشاره به شروع به کار جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: این جشنواره باید محلی برای نمایش سالانه دستاوردهای کشور در این حوزه به مردم باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید دبیرخانه این جشنواره به صورت دائمی فضای حاکم بر این زیست بوم را ارزیابی کند، افزود: این جشنواره باید محلی برای تبلیغ و ترویج دستاوردهای این حوزه باشد و تلاش های فعالان این حوزه را به نمایش بگذارد.

جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف انتخاب برترین‌های خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات، ایجاد فضای رقابتی سالم و شور نشاط علمی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعامل بین متخصصان کشور، شناسایی و اقدام به جذب و پرورش نخبگان و استعدادها در زمینه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمایت از صنایع داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان و قدردانی از تلاشگران و فعالان عرصه فاوا و صنایع مرتبط ایجاد شده است.

دبیرخانه دائمی جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات در دوره دهم، از هم اکنون منتظر حضور پر رنگ تمامی فعالان، شرکت ها و اپراتورها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال و … است و از آنان برای شرکت در این رویداد مهم دعوت به عمل می آورد.

دبیرخانه دائمی جشنواره به زودی شعار، محورها و فراخوان رسمی دهمین دوره از جشنواره را اعلام خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا