گیم

آیا در بتل رویال Call of Duty: Warzone 2 هم می‌توان Loadout گرفت؟

مکانیزم Loadout از عنوان Black Ops 4 اضافه شده بود و در وارزون هم قرار داده شد، اما ظاهرا چنین مکانیزمی در بتل رویال Call of Duty: Warzone 2 وجود ندارد.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از سرگرمی، در واقع بازی Call of Duty: Black Ops 4 بود که حالت Blackout را به سری محبوب و قدیمی کالاف دیوتی اضافه کرد تا بازیکنان از آن به عنوان یک سرویس آنلاین بتل رویال استفاده کنند. با وجود گرچه حال و روز این بازی طی هفته‌های گذشته چندان هم خوش نبوده و سرورهای آن به روی کاربران بسته شده، اما حداقل باید گفت که برخی نوآوری‌ها در این عنوان اتفاق افتاد که عملا موجب پیشرفت هرچه بیشتر سری کالاف دیوتی و عنوام بعدی بتل رویال آن، یعنی Call of Duty: Warzone شد.

برای مثال، شما در Blackout می‌توانستید برای خود چند سلاح متفاوت با اتچمنت‌هایی که خود چیده بودید را سر هم کرده و در قالب Loadout دریافت کنید. حال این لوداوت‌ها که به صورت اتفاقی در گوشه و کنار نقشه می‌افتادند، به شما این دسترسی را می‌دادند تا آن‌ها را باز کرده و سلاح شخصی‌سازی شده و قدرتمند خود را بردارید و با دشمنان مبارزه کنید. این روش بعدها در Call of Duty: Warzone هم انجام شد، اما طوری که هم خود بازی برای شما لوداوت اتفاقی می‌اندازد و هم خودتان می‌توانید آن را بخرید. این در حالی است که برای نسل بعدی بتل رویال کالاف دیوتی، دیگر خبری از این روش نیست!

در واقع طبق صحبت‌های سازندگان درباره بازی بتل رویال Call of Duty: Warzone 2 به نظر می‌رسد که در این بازی شما باید برای گرفتن اسلحه خود به یک ایستگاه خرید یا همان Buy Station در نقشه بازی مراجعه کنید؛ سپس در آنجا می‌توانید سلاح مورد نظر خود را سر هم کنید، بخرید و حتی ارتقا بدهید تا ویژگی‌های بیشتری به آن اضافه شود!

این ترفند ممکن است کمی نسبت به جعبه‌های لوداوت عجیب‌تر باشد، اما قاعدتا باعث درگیری سر ایستگاه‌های خرید در بازی خواهد شد؛ طوری که عملا همه بازیکنان قصد دارند تا پس از به دست آوردن مقداری پول در بازی، سراغ این مکان‌های حاضر در نقشه بروند و اسلحه خود را خریداری کنند، که در نهایت موجب درگیری زودهنگام چند تیم با یکدیگر خواهد شد. با این وجود، به نظر می‌رسد که نقشه این بازی بسیار بزرگ‌تر از همه مپ‌های بتل رویال سری کالاف دیوتی است و این یعنی احتمالا تعداد ایستگاه خریدهای آن نیز به تناسب بیشتر خواهند بود. همچنین جالب است بدانید که در این نقشه جدید، تعداد بازیکنانی که فرود می‌آیند تا همدیگر تا تکه تکه کنند بیشتر از Warzone فعلی خواهد بود!

بازی Call of Duty: Warzone 2 مدتی پس از انتشار عنوان Modern Warfare 2 در تاریخ ۲۵ آبان (۱۶ نوامبر) در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس – اس، ایکس باکس وان و همچنین پلتفرم رایانه شخصی قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا