تکنولوژی

آزمایش ابزارهای درآمدزایی در متاورس توسط متا

متا پلتفرمز، مالک فیس بوک قصد دارد ابزارهایی برای فروش دارایی های دیجیتال در پلتفرم واقعیت مجازی Horizon Worlds آزمایش کند که بخشی کلیدی از برنامه اش برای ایجاد متاورس است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از مهر، این ابزارها در ابتدا برای تعداد محدودی از خالقان محتوا فراهم می شود و آنها قادر خواهند بود محصول دیجیتالی خود را در فضای شبکه مجازی بفروشند. در این مرحله آزمایشی تنها کاربرانی که بالای ۱۸ سال دارند و ساکن آمریکا و کانادا هستند قادر به خرید کالاهای مذکور خواهند بود.

در بیانیه فیس بوک در این باره آمده است: ما این برنامه را به طور آزمایشی همراه تعداد اندکی تولیدکنندگان محتوا شروع کردیم تا بازخورد آنها را دریافت کنیم. این نوع ابزارها در حقیقت گام هایی در جهت چشم انداز بلندمدت ما برای فعالیت در متاورس است. تولیدکنندگان محتوا می توانند با این شیوه کسب درآمد کنند و افراد نیز قادر به خرید کالا و سرویس های دیجیتال خواهند بود.

به گفته متا شرکت کنندگان در این برنامه باید از دستورالعملی که در بخش «سیاست محتوای ممنوع» مشخص شده، پیروی کنند. این شرکت بخشی از بازبینی محتوای این پلتفرم را نیز مانند فیس بوک و اینستاگرام به کاربران واگذار کرده است.

تولیدکنندگان محتوا می توانند محصولات و سرویس هایشان را بفروشند یا در ازای دریافت حق عضویت به فضای دیجیتال مخصوصی که ساخته اند، دسترسی فراهم کنند.

شرکت مادر فیس بوک سرمایه گذاری کلانی در فناوری های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده کرده است. این امر نشان دهنده توجه خاص آن به متاورس یا ایده نوآورانه از شبکه ای از محیط های مجازی است که دستگاه های مختلف می توانند به آن دسترسی یابند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا