کامپیوتر

آپدیت جدید اپل باگ های جزئی را برطرف می کند

دو هفته پس از به روز رسانی iOS به 15.4، iPadOS به 15.4، watchOS به 8.5، و tvOS به 15.4، اپل به روز رسانی جزئی برای رفع اشکالات در آیفون، آیپد، اپل واچ، و اپل تلویزیون درست کرده است. ما می توانیم به برخی از اشکالاتی که ممکن است توسط این به روز رسانی از جمله یکی برای اپل واچ که شکست شارژ سریع در ساعت سری 7 یک بار watchOS 8.5 نصب شده بود اشاره کنیم.

کاربران آیفون اپل پس از دانلود و نصب iOS 15.4 به سرعت از باتری روی گوشی های خود شکایت کردند. طبیعتا انتظار داریم اپل این موضوع را با به روز رسانی نرم افزار به همان سرعتی که ممکن است برطرف کند. اپل برخی از پیشرفت های بزرگ به عمر باتری در آیفون 13 طرفدار و آیفون 13 طرفدار مكس ساخته شده است، اما باتری ها پس از iOS 15.4 ضعیف تر شده اند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ یکی دیگر از مشکلاتی که iOS 15.4.1 ممکن است تعمیر کند آن است که بر کیفیت تصاویر وب کم از نمایش استودیو اپل تاثیر می گذارد. همانطور که بسیاری متوجه شده اند، نمایش استودیو یک نسخه کامل از iOS 15.4 را داراست به این معنی که مشکلات با صفحه نمایش گران قیمت اپل را می توان با به روز رسانی نرم افزار درست کرد.

امیدواریم، مشکلات عمده موثر بر آیفون و اپل واچ برطرف شوند.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا