موبایل

محصولات جدید گوگل

قبل از اینکه پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو در سال ۲۰۲۱ معرفی شوند، گوگل به خاطر تمرکزش بر تحویل گوشی های مقرون به صرفه با نرم افزار و دوربین های بزرگ شناخته شده بود. پس از معرفی دو گل سرسبد جدید خود را، با این حال، به نظر می رسد گوگل باز هم در حال کار بر روی یک گوشی دیگر است.

علاوه بر تاریخ اعلام پیکسل 6a، همچنین ادعا می شود که تاخیر قابل توجهی در اکثر بازارها وجود خواهد داشت که این به راه اندازی واقعی بودجه جدید تلفن گوگل، در 28 ژوئیه، ربط دارد. برخی از یادداشت های قبلی به دلیل این تاخیر کمبود بدنام تراشه جهانی اشاره می کنند.

یکی دیگر از دستگاه های گوگل که امسال انتظارش را می کشیم اولین اسمارت واچ این شرکت، پیکسل واچ، است .فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ گوگل I/O در ماه می باید تیزری در مورد این محصول نیز به ما بدهد.

اعلام رسمی و راه اندازی پیکسل واچ، به احتمال زیاد مثل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو خواهد بود، که باید حدود اکتبر 2022 بیرون بیاید.

با همه اینها ، شانس گوگل برای رونمایی از پیکسل تاشو مقرون به صرفه کاملا بالا است ، با توجه به بخش بزرگی از بازار که تلفن های بودجه را وارد بازار کرده است.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا