کامپیوتر

دستگاه تاشو جدید سامسونگ

در نمایشگاه CES 2022 لاس وگاس این ژانویه گذشته، سامسونگ از چند دستگاه غیر اصولی مانند پروژکتور فری استایل / بلندگو هوشمند و یا سیستم هوشمند Wi-Fi  خانه برای کنترل دستگاه های هوشمند خود رونمایی کرد.

علاوه بر دستگاه های آشکار سه تاشو، ما بسیاری از ثبت اختراع سامسونگ را قبلا دیده ایم، در حال حاضر عکس هایی از لپ تاپ های تاشو وجود دارد که سامسونگ آنها را فلکس نوت می نامد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ مفهوم فلکس نوت ممکن است همین امسال رونمایی شود. آنها ادعا می کنند که در کنار B4 بعدی (برای پروژه بلوم، ملقب به گلکسی زد فلیپ 4)، یا نسخه D4 (برای پروژه الماس)، امسال سامسونگ یک دستگاه تاشو N4 را نیز منتشر خواهد کرد که شروع یک سری کاملا جدید از طرح های گوشی خم سامسونگ خواهد بود.

این که آیا این یک تلفن خواهد بود و یا یک دستگاه متفاوت، معلوم نیست، اما اسم N اشاره می کند که این می تواند مدل فلکسی باشد که سامسونگ در CES به نمایش گذاشته بود. فلکس نوت ممکن است دارای  17.3″ پنل OLED و یا چیزی شبیه به 13″ لپ تاپ باشد.

ما قبلا تولید دستگاه های کشویی سامسونگ را تا پایان سال 2022 داشتیم، سپس شنیدیم که این تولید عقب افتاده است؛ هنوز برای تاييد این اتفاق زود است.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا